Gå til innhold

Hva var din lunsj i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Hva er gråbrød?

En skive av et grått og kjedelig brød. Høres jo nesten sånn ut.

:)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• Lillemus

9

• morsan

3

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Laksepostei? Er den god? Er det bare moset laks eller ligner det på leverpostei? Fås på vanlig dagligvare?

Akkurat den kjøpte jeg i Sverige i forrige uke - men jeg har kjøpt noe laksepålegg på OBS tidligere. Ja, jeg synes det er godt - mer kremet konsistens enn makrell i tomat og mildere.

De har sånne tuber med tunfisk også på. Fargen er helt skrekkelig, men hvis en lukker øynene, er det ganske godt!

Skrevet

Æsj. Tab og Pebsi max og Cola light er URK :-(

Helt enig. Liker ingen svart-bruser jeg og det er egentlig like greit. :o)

Skrevet

Jeg synes den er god med litt ekstra pepper på. :)

Synes _du_ den er god? *Skeptisk* ;o)

Skrevet

En ostehorndings med ost og skinke, te og eplejuice.

*avskyr kantina*

Skrevet

En skive av et grått og kjedelig brød. Høres jo nesten sånn ut.

*Hehe* Sannsynligvis en liiiten skrivefeil for grovbrød, men jeg klarte ikke å dy meg for en gangs skyld.

Skrevet

En ostehorndings med ost og skinke, te og eplejuice.

*avskyr kantina*

Høhø, for å optimere ostedingsen kunne du bedt dem varme den i microen...? :P

Skrevet

Halv gråbrødskive med makrell i tomat (et lass, det datt nesten av), med litt svartpepper fra kverna på, halv gråbrødskive med (et lass, det datt nesten av) cottage cheese, oppskåret cherrytomat og svartpepper. Et glass Pepsi Max. Mett og glad.

Hjelp! Hvordan klarte jeg det? Jeg må gå i barndommen. Jæi spiser gråbrø. Nei, det var nok helst grovt. Og ganske brungrått.

Skrevet

Synes _du_ den er god? *Skeptisk* ;o)

Jepp. Den er med andre ord gått gjennom et hårfint nåløye. ;)

Skrevet

Helt enig. Liker ingen svart-bruser jeg og det er egentlig like greit. :o)

Hvis jeg først skal ha brus, foretrekker jeg ordenlig cola. Men jeg vil heller har Farris/Christians eller juice.

Skrevet

Hjelp! Hvordan klarte jeg det? Jeg må gå i barndommen. Jæi spiser gråbrø. Nei, det var nok helst grovt. Og ganske brungrått.

*Fnis* Bra du ikke tok deg nær av det - jeg glemte å sjekke avsender før jeg mobbet litt, kunne jo ført til ville tilstander her inne må vite...

Skrevet

''Jæi spiser gråbrø''

*LOL*

Skrevet

Høhø, for å optimere ostedingsen kunne du bedt dem varme den i microen...? :P

Hvis det hadde vært mer ost og brød hadde hatt godt av å varmes i microen, så.

Lillevill derimot har fått med seg serranoskine og melon til ettermiddsmaten i barnehagen. 'Hun liker visst ikke brød' fikk vi høre i forrige uke.

Skrevet

2 havreknekkebrød i en lettyoghurt, vann til og noen plommer og knaskerøtter etterpå. :o) Så godt atte!

''Så godt atte''

Akkurat den kommentaren fikk det hele til å høres ganske nyfrelst ut. Litt sånn "Det ER godt! Jeg MÅ synes det smaker godt, og jeg forsøker å overbevise meg sjøl om at det smaker GODT!" For knekkebrød mosa i lettyoghurt høres ikke sånn kjempekulinarisk ut. :P

(Men at du går ned i vekt på det, er jeg ikke i tvil om, og du er kjempeflink!) :)

Skrevet

Hvis det hadde vært mer ost og brød hadde hatt godt av å varmes i microen, så.

Lillevill derimot har fått med seg serranoskine og melon til ettermiddsmaten i barnehagen. 'Hun liker visst ikke brød' fikk vi høre i forrige uke.

Ny generasjon med rar matpakke. :)

Skrevet

''Så godt atte''

Akkurat den kommentaren fikk det hele til å høres ganske nyfrelst ut. Litt sånn "Det ER godt! Jeg MÅ synes det smaker godt, og jeg forsøker å overbevise meg sjøl om at det smaker GODT!" For knekkebrød mosa i lettyoghurt høres ikke sånn kjempekulinarisk ut. :P

(Men at du går ned i vekt på det, er jeg ikke i tvil om, og du er kjempeflink!) :)

''For knekkebrød mosa i lettyoghurt høres ikke sånn kjempekulinarisk ut''

Enig i det. Men alt en spiser trenger jo ikke ha så himla høy kulinarisk verdi vel?

Så kan en jo skeie ut innimellom når en har lyst på noe ekstra godt - f.eks. med falaffel, humuss og kikerter :-D

Skrevet

*ler*

Skrevet

Ny generasjon med rar matpakke. :)

Mon tro hvor hun har det fra :P

Skrevet

Den der må jeg si jeg misunna deg litt ja.

Lunsj i dag var, som vanlig, to skiver hjemmebakt speltbrød med banan. *bare må ha det*

Begrepet 'lunsj' sklir forøvrig litt ut når man pusler hjemme med baby .. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...