Gå til innhold

Hva var din lunsj i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Synes _du_ den er god? *Skeptisk* ;o)

Den ER god.

:)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• Lillemus

9

• morsan

3

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp. Den er med andre ord gått gjennom et hårfint nåløye. ;)

Jeg synes den med tunfisk er mye bedre! *mmmmm*

Skrevet

Nydelig fisk med bønne- og tomatstuing. *digger kantina* ;-)

Skrevet

Hva synes du om fargen på tunfiskgreia da? Er enig i at smaken er god - men altså det visuelle?

Skrevet

''For knekkebrød mosa i lettyoghurt høres ikke sånn kjempekulinarisk ut''

Enig i det. Men alt en spiser trenger jo ikke ha så himla høy kulinarisk verdi vel?

Så kan en jo skeie ut innimellom når en har lyst på noe ekstra godt - f.eks. med falaffel, humuss og kikerter :-D

Godt poeng. :) Jeg er bare matlei for tida, og orker ikke spise mat som jeg synes er kjedelig. Brødskiver er kjedelig, synes jeg.

Jeg så for meg bare at innen jeg hadde fortært lunsjen hadde knekkebrødet blitt skikkelig soggy og tiltrukket seg masse yoghurt. Og det fikk det til å virke guffent.

Men dersom man spiser den fort, er det sikkert ikke særlig annerledes enn en god morgen yoghurt. :)

Skrevet

Nydelig fisk med bønne- og tomatstuing. *digger kantina* ;-)

Jøss :) *imponert over morsans kantine*

Skrevet

Hva synes du om fargen på tunfiskgreia da? Er enig i at smaken er god - men altså det visuelle?

Ikke noe verre enn vanlig tunfisk på boks! :-)

Eller leverpostei for den saks skyld. Vi spiser jo mye som er litt grått og unnseelig.

Skrevet

Enig. Den er veldig god. :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nesten som min lunsj :-)

Men de knekkebrødene er jo gode da. Ikke sant. En av de bedre synes jeg, selv om jeg bytter ofte på de forskjellige slagene.

Skrevet

''Så godt atte''

Akkurat den kommentaren fikk det hele til å høres ganske nyfrelst ut. Litt sånn "Det ER godt! Jeg MÅ synes det smaker godt, og jeg forsøker å overbevise meg sjøl om at det smaker GODT!" For knekkebrød mosa i lettyoghurt høres ikke sånn kjempekulinarisk ut. :P

(Men at du går ned i vekt på det, er jeg ikke i tvil om, og du er kjempeflink!) :)

*Hihi* Jeg så det da jeg skrev den, men jeg mener det - det er godt! :o)

Skrevet

Godt poeng. :) Jeg er bare matlei for tida, og orker ikke spise mat som jeg synes er kjedelig. Brødskiver er kjedelig, synes jeg.

Jeg så for meg bare at innen jeg hadde fortært lunsjen hadde knekkebrødet blitt skikkelig soggy og tiltrukket seg masse yoghurt. Og det fikk det til å virke guffent.

Men dersom man spiser den fort, er det sikkert ikke særlig annerledes enn en god morgen yoghurt. :)

Knekkebrødet er såpass hardt at det tar litt tid før det trekker til seg fuktighet fra yoghurten og blir til grøt. Så det går helt fint. :o)

Skrevet

To grovbrød skiver med bringebær syltetøy :) Og et glass melk.

Skrevet

Har så dårlig tid til handling så det blir kjedelig nistepakke på jobb. 2 brødskiver med jegerskinke på og litt vann.

Skrevet

To små grovbrødskiver med skinke og et gammelt eple.

Skrevet

Den var mildt sagt ikke av det sunne slaget! :-)

Stekte pølser, egg, bacon og poteter med et lass ketchup over.

Skrevet

Jeg vil også ha. Hørtes kjempegodt ut. Her ble det knekkebrød med ost, samme kjedelige maten som vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...