Gå til innhold

Fingermat som kan fryses på forhånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller filideig med fetaost i...

Hva er filideig? Er det sånt man lager börek av?

Skrevet

Butterdeig fylt med en skive fetaost er godt :) En oliven eller to er sikkert godt i tillegg...

Det enkle er ofte det beste! :-)

Skrevet

Takk for tipsene. :-)

Det å bruke svenske kjøttboller har jeg tenkt på, men steke de i litt krydret smør for å få litt mer smak på.

En variant av pølsetrikset kan aksnkje være å bruke coctailpølser?

Coctailpølser har fin størrelse. Ifølge familiens pølsespisere er småpølsene fra kjøledisken i plastpakke bedre enn de fra boks.

De vakuumpakkede kjøttbollene er ganske godt krydret, men ikke sterke. De frosne kan sikkert tåle litt ekstra. Men det med krydder er jo _veldig_ smak og behag.

Skrevet

Coctailpølser har fin størrelse. Ifølge familiens pølsespisere er småpølsene fra kjøledisken i plastpakke bedre enn de fra boks.

De vakuumpakkede kjøttbollene er ganske godt krydret, men ikke sterke. De frosne kan sikkert tåle litt ekstra. Men det med krydder er jo _veldig_ smak og behag.

Jeg har bare smakt cocktailpølser fra kjøledisken, men jeg kan nesten tenke meg at de smaker bedre enn hermetiserte pølser! ;-)

Skrevet

Takk :-)

jeg har også laget den i 'stort format' , men også da med litt avvik på toppingen. Pizzaen ble veldig godt mottatt, men jeg tror ikke man akkurat burde serevere den i barneselskap, da. Vil nok være mange unger som rynker på nesa over alle klumpene i deigen;-)

Skrevet

Hva er filideig? Er det sånt man lager börek av?

Filideig får du kjøpt ferdig i innvandrerforretningene, den er kjevlet helt flat og bare å fylle med en gang og brette sammen. Minner om butterdeig.

Skrevet

Filideig får du kjøpt ferdig i innvandrerforretningene, den er kjevlet helt flat og bare å fylle med en gang og brette sammen. Minner om butterdeig.

Smart! *noterer*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...