morsan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Ja, ærlig talt - etter å ha sagt såpass (vann i munnen nå..), krever vi en oppskrift! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5120580 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Eller filideig med fetaost i... Hva er filideig? Er det sånt man lager börek av? 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Butterdeig fylt med en skive fetaost er godt En oliven eller to er sikkert godt i tillegg... Det enkle er ofte det beste! :-) 0 Siter
laban Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Takk for tipsene. :-) Det å bruke svenske kjøttboller har jeg tenkt på, men steke de i litt krydret smør for å få litt mer smak på. En variant av pølsetrikset kan aksnkje være å bruke coctailpølser? Coctailpølser har fin størrelse. Ifølge familiens pølsespisere er småpølsene fra kjøledisken i plastpakke bedre enn de fra boks. De vakuumpakkede kjøttbollene er ganske godt krydret, men ikke sterke. De frosne kan sikkert tåle litt ekstra. Men det med krydder er jo _veldig_ smak og behag. 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Coctailpølser har fin størrelse. Ifølge familiens pølsespisere er småpølsene fra kjøledisken i plastpakke bedre enn de fra boks. De vakuumpakkede kjøttbollene er ganske godt krydret, men ikke sterke. De frosne kan sikkert tåle litt ekstra. Men det med krydder er jo _veldig_ smak og behag. Jeg har bare smakt cocktailpølser fra kjøledisken, men jeg kan nesten tenke meg at de smaker bedre enn hermetiserte pølser! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5120580 Takk :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Takk :-) jeg har også laget den i 'stort format' , men også da med litt avvik på toppingen. Pizzaen ble veldig godt mottatt, men jeg tror ikke man akkurat burde serevere den i barneselskap, da. Vil nok være mange unger som rynker på nesa over alle klumpene i deigen;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Hva er filideig? Er det sånt man lager börek av? Filideig får du kjøpt ferdig i innvandrerforretningene, den er kjevlet helt flat og bare å fylle med en gang og brette sammen. Minner om butterdeig. 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Filideig får du kjøpt ferdig i innvandrerforretningene, den er kjevlet helt flat og bare å fylle med en gang og brette sammen. Minner om butterdeig. Smart! *noterer* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.