Gjest gateway Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Når jeg klikker på ikonet for å vise tilgjengelig trådløse nettverk, kommer det opp diverse trådløse nettverk, samt et såkalt "usikret datamaskin - til datamaskin - netterk". Hva er det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det nettverket er ikke kryptert så det kan du bruke 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det nettverket er ikke kryptert så det kan du bruke Man kan bruke det, ja, men det er like fullt ulovlig å bruke andres nettverk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Man kan bruke det, ja, men det er like fullt ulovlig å bruke andres nettverk. Det visste jeg faktisk ikke. Jeg bruker stort sett mitt eget men det hender at det faller ut og da bruker jeg naboens. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det visste jeg faktisk ikke. Jeg bruker stort sett mitt eget men det hender at det faller ut og da bruker jeg naboens. Det hender jeg også låner, særlig om jeg er på tur og skal gjøre noe lite på internett. Men det gjør det ikke mer lovlig likevel. :-O 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.