Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Tja, har jeg ikke tenkt på ennå.

Blir nok til at vi stikker innom og kjøper noe kjapt - på vei ut på sjøen :).

Gjest ChiengMai
Skrevet

Herimelaga grønnsaksuppe med potet, gulrot, kålrot, løk og pølse.

Skrevet

Jeg hiver innpå en osteloff i dag, skulle ikke ha gjort det for det er så vondt å gape i dag da jeg har fått en smertefull kvise i munnvika :(

Skrevet

Min kjære ringte nettopp og sa at han bare _måtte_ innom et sted der de serverer klubb / baill / komle hver torsdag og spise og lovte samtidig og ta med en porsjon hjem til meg som jeg kan varme i microen når jeg kommer i kveld. :o) Snill ja.

Skrevet

Gudene vet hva vi skraper sammen i kveld etter fotballkamp er overstått.. Det blir nok noe enkelt, er jeg redd...

Skrevet

Tja, har jeg ikke tenkt på ennå.

Blir nok til at vi stikker innom og kjøper noe kjapt - på vei ut på sjøen :).

Vi hadde lettsalta torsk,poteter gulerøtter og hvit saus.oki det.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi har ikke spist middag enda, bare litt rester før i dag. Nå skal jeg snart lage taco.

Skrevet

Fiskepinner, salat, pitabrød og gresk dressing. Pitabrødene glemte jeg i ovnen så de var steinharde og brune da jeg tok dem ut.

Skrevet

Klassisk flyfly-middag hos oss. Penne-pasta, karbonadedeig og et glass med Dolmiosaus. Også fersk, revet parmesan. Går på under kvarteret å lage, og ungene elsker det. :)

Skrevet

Min kjære ringte nettopp og sa at han bare _måtte_ innom et sted der de serverer klubb / baill / komle hver torsdag og spise og lovte samtidig og ta med en porsjon hjem til meg som jeg kan varme i microen når jeg kommer i kveld. :o) Snill ja.

Så koselig å få kveldsmat når du kommer. :)

Skrevet

Pasta, kjøttboller og saus av knuste tomater, grønnsaker og krydder. Greit nok.

Skrevet

Vi hadde wok med kylling og så hadde vi ris til.

Det er bare nydelig det.

Skrevet

Jeg synes nå han burde bedt deg med på restauranten jeg da :-)

Skrevet

Nesten pinlig - men jeg har fått hjort indrefilet, stekt som biff, rotmos av gulrot, selleri og potet, broccoli og hjemmelaget rødvinssaus av en flaske vi hadde stående som ikke var så god. Og en ikke-billig Crozes Hermitage (Belle) ved siden av.

Ikke vanlig torsdagsmiddag her, men vi hadde nå denne vinen som skulle brukes til saus, og da trengte vi jo noe som passet til :)

Skrevet

Reinsdyrsstek med poteter, gulerøtter + andre grønnsaker, og en god saus med sjy og rømme i. Kjempegodt, og vi har heldigvis nok til samme middag i morgen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...