Gå til innhold

problemer med å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest laila 24

Hei jeg er en jente på 24 år som har bjunt å tenke på å få barn. Jeg har sluttet på p-pillen (synfase] etter ca 5 års bruk,brukte p-sprøyten ca 1 år før det. fikk mensen uken etter jeg sluttet på p-pillen.Jeg fikk mensen for første gang når jeg var 10-11 år men har aldri hatt regelmesig mens, det kunne gå år mellom hver gang. kan jeg ha pco? hvor lang ti tar det ca fra p-pille slutt til jeg kan bli gravid? Jeg har også veldig høyt stoffskifte å lurer på om det vil minske kjangsene mine for å bli gravid? har bjunt på neo-mercazole ijen, har også struma.Kan d forandre hormonene?Er ganske overvektig 80 kg 168 høy. La på meg 20 kilo på et halt år første gang jeg brukte neo-mercazole for ca 2 år si og har ikke fått di av enda på tros av at jeg går tur hver dag spiser sunt å er forsiktig me brus å snop. Vet ikke hvor høye prøvene er men kan jeg bli gravid før stoffskifte prøvene er normale?sist jeg brukte neo-mercazole hadde jeg ikke komt ner på normalt nivå etter 6 måner tog da 3 tab måren å 3 tab kveld å hadde et stykke ijen til det normale nivåe. Vil helst bli gravid fortest mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283770-problemer-med-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...