Gjest laila 24 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei jeg er en jente på 24 år som har bjunt å tenke på å få barn. Jeg har sluttet på p-pillen (synfase] etter ca 5 års bruk,brukte p-sprøyten ca 1 år før det. fikk mensen uken etter jeg sluttet på p-pillen.Jeg fikk mensen for første gang når jeg var 10-11 år men har aldri hatt regelmesig mens, det kunne gå år mellom hver gang. kan jeg ha pco? hvor lang ti tar det ca fra p-pille slutt til jeg kan bli gravid? Jeg har også veldig høyt stoffskifte å lurer på om det vil minske kjangsene mine for å bli gravid? har bjunt på neo-mercazole ijen, har også struma.Kan d forandre hormonene?Er ganske overvektig 80 kg 168 høy. La på meg 20 kilo på et halt år første gang jeg brukte neo-mercazole for ca 2 år si og har ikke fått di av enda på tros av at jeg går tur hver dag spiser sunt å er forsiktig me brus å snop. Vet ikke hvor høye prøvene er men kan jeg bli gravid før stoffskifte prøvene er normale?sist jeg brukte neo-mercazole hadde jeg ikke komt ner på normalt nivå etter 6 måner tog da 3 tab måren å 3 tab kveld å hadde et stykke ijen til det normale nivåe. Vil helst bli gravid fortest mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283770-problemer-med-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.