Gå til innhold

Sexuelt besatt av en yrkesgruppe.

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet, men glad i henne!

Jeg har vært somboer med en dame på 25år i ca et halvt år nå. Vi har ofte sex. Dette foregår på en "normal" måte med lang oppvarming og etterfølgende samleie. Det tar normalt 30-45 minutter før hun er klar for penetrering, og hun har "alltid" hatt behov for oppvarming. For en tid tilbake fikk vi problemer med bilen, og ble tvunget til å reise med buss til og fra jobb. Da oppdaget jeg en merkelig forandring hos henne. En dag vi kom hjem samtidig (på samme buss) ble jeg nærmest voldtatt straks vi kom innnenfor døren hjemme. Det var ikke noe behov for oppvarming i det hele tatt. Grunnen til dette har jeg etter en tids undersøkelser funnet ut av. Hun har en sykelig trang til å ha sex med buss-sjåfører. Gjerne menn fra 45 år og oppover. Jeg har oppdaget at hun har hatt sex med minst 40 buss-sjåfører i Oslo-området det siste året. Dette har hun fått til ved å reise med buss på kveldene (i spisepausen) til endeholdeplass, forføre sjåføren og tilbake på jobb. Hvordan kan jeg få hjelp til å stoppe dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283775-sexuelt-besatt-av-en-yrkesgruppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Dersom hun har hatt 40 seksualpartnere uten at du har vært orientert om det, har dere først og fremst et kommunikasjonsproblem dere bør gjøre noe med. Sett av god tid til å snakke sammen. Vær åpne og ærlige overfor hverandre og fortell henne om dine grenser og følelser for hennes spesielle besettelse. Godt mulig det finnes mange måter du kan møte henne på, feks. at du skaffer deg en bussjåføruniform.

Gjest Fortvilet, men glad i henne!

Dersom hun har hatt 40 seksualpartnere uten at du har vært orientert om det, har dere først og fremst et kommunikasjonsproblem dere bør gjøre noe med. Sett av god tid til å snakke sammen. Vær åpne og ærlige overfor hverandre og fortell henne om dine grenser og følelser for hennes spesielle besettelse. Godt mulig det finnes mange måter du kan møte henne på, feks. at du skaffer deg en bussjåføruniform.

Dersom dette er det beste du kan komme med,

så har jeg stor tvil om din kompetanse. Du har brukt

noen flere ord enn de andre som har kommentert

innlegget, men nivået er like lavt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...