Gå til innhold

Dataforum?

Anbefalte innlegg

Gjest st.anger
Skrevet

Finnes det noe annet diskusjonsforum på nettet hvor man kan kan spørre om diverse komplekse IT-relaterte spørsmål?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da ville jeg nok prøvd Usenet (News), finnes vel knapt noe der man ikke kan få svar på. Hvis man finner den rette gruppa, that is.

Skrevet

Da ville jeg nok prøvd Usenet (News), finnes vel knapt noe der man ikke kan få svar på. Hvis man finner den rette gruppa, that is.

Jeg var ganske mye på noen grupper på news for en del år siden, prøvde meg igjen nylig, men der var det lite trafikk nå gitt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg var ganske mye på noen grupper på news for en del år siden, prøvde meg igjen nylig, men der var det lite trafikk nå gitt.

Kommer sikkert an på hvor på News man ferdes. Selv bruker jeg aldri News lenger om jeg ikke skal ha svar på et eller annet teknisk eller programvareproblem. Og da pleier jeg få svar.

Skrevet

Forsøk www.eksperten.dk - Det er som domenet sier et dansk forum, men det går ganske greit synes jeg. På Eksperten.dk er det et Poengsystem hvor man gir ut noen få poeng til den som svarer riktig på spørsmålet. Du kan selv tjene poeng ved å svare på spørsmål. Ellers får du også 5 poeng for hver dag etter at du har registrert deg.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...