Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Askeladden2007
Skrevet

Jeg opplevde noe mindre gøy for noen uker siden. Det som skjedde var at jeg og to kompiser av meg avtalte å møtes og spise sammen på en kafe. Der bestilte vi mat og det var ganske koselig. Inntil dette skjedde: kompisen min begynte etter hvert å klage over at jeg ikke brukte så mye tid sammen med han og mine andre kompiser (som også er kompisene hans). Dessuten fikk jeg høre at jeg kun var med når ting passet meg og ikke når de andre ville at jeg ble med. Han hadde for en måned siden bestilt billetter til en film på kino, men den filmen ville ikke jeg se så jeg ble ikke med. Ikke nok med det, jeg fikk kritikk for at den tredje kompisen vår (han som var med og spiste) ikke fikk høre så mye fra meg. Da jeg gikk på skole et annet sted i landet så jobbet han på samme sted. Denne gutten er grei, men jeg har ingenting felles med han. Han sa ikke så mye da vi spiste og det forundret meg at kun den ene pratet i vei om dette. Jeg sa at hvis det var noe han tredje gutten ville så kunne han snakke med meg, ikke at han andre skulle snakke. Dette har ført til at jeg egentlig ikke orker å gå så mye sammen med de, så jeg hilser på de iblant og det der. Men ikke noe mer. Muligens holder jeg på å vokse fra de. Hva mener dere?

Gjest jeg tror du har rett
Skrevet

"Muligens holder jeg på å vokse fra de."

Askeladden2007
Skrevet

Hvordan da? Det eneste jeg føler for er å være sammen med venner som er rolige og som ikke hele tiden er på farte. En slik kompis har jeg og vi kan gjerne sitte hos han og spille data eller se på seinfeld etc. Dessuten lager vi mat sammen. De andre snakker bare om jenter hele tiden eller historier om hva de har oppnådd med jenter. Der føler jeg meg rett og slett ikke hjemme.

Har ikke orket å dra på byen heller eller feste. Kanskje er jeg blitt kjedelig :-D Neida, men jeg føler at jeg følger meg selv og gjør det jeg har lyst til. Jeg tar hensyn til de, men jeg kom ikke til denne verden for å gjøre folk fornøyde. Så ja, kanskje jeg holder på å vokse fra de...

Skrevet

''Dessuten fikk jeg høre at jeg kun var med når ting passet meg og ikke når de andre ville at jeg ble med''

Er ikke det ganske logisk da? Passer det ikke, så passer det ikke.

Jeg tror også du holder på å vokse fra dem, du er i ferd med å bli mer voksen kanskje? Ikke bry deg om dem, det var forsåvidt modent gjort av ham å ta det opp, men om det kom i form av bebreidelser og ikke bare et vennlig spørsmål så endte det jo helt feil.

Askeladden2007
Skrevet

''Dessuten fikk jeg høre at jeg kun var med når ting passet meg og ikke når de andre ville at jeg ble med''

Er ikke det ganske logisk da? Passer det ikke, så passer det ikke.

Jeg tror også du holder på å vokse fra dem, du er i ferd med å bli mer voksen kanskje? Ikke bry deg om dem, det var forsåvidt modent gjort av ham å ta det opp, men om det kom i form av bebreidelser og ikke bare et vennlig spørsmål så endte det jo helt feil.

Ja, jeg er enig med deg. Jeg skrev liknende innlegg for en stund tilbake. Og denne gangen føler jeg også at jeg vokser fra de. Først trodde jeg at jeg var blitt kjedelig. Men så fant jeg ut at jeg liker å være i mitt eget selskap også og bare slappe av med dataspill, bøker eller slikt. Har ikke hatt ork til å feste og det der. Er jo bare 27, men merker at jeg har blitt mer og mer moden med tanke på en del ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...