Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Senest i går morges merket jeg svie inne i penishodet antagelig ved uinrøret når jeg skulle å do og pisse. Er også ømt der om jeg presser på penishodet med fingrene. Hadde et samleie med min relativt nye kjæresten i går kveld, og da gjorde det til og med vondt når jeg fikk orgasme. Rett etter akten gjorde det noe inn i he***te vondt når jeg skulle pisse. Det sved skikelig. Fikk lindra det med rennende varmt vann så det gikk bra. I dag igjen svir det fortsatt, men det er ikke rene torturen som det var i år kveld etter samleiet.

Hun har vel strengt tatt akkurat hatt mensen og jeg har hatt sex med henne rett før og rett etter dette. Ikke vet jeg om det som et sjeldent tilfelle kan ha noe med det å gjøre eller om dette sansynligvis er en kjønnsykdom?

Hun sier det svir når hun går på do også, men bare når hun har mensen. Litt merkelig men. Før jeg møtte henne hadde jeg testet meg for klamydia hvertfall, og var vist frisk for det.

Hun var sammen med sin eks i 4 år og var deretter singel i 2 år. Før singelperioden var han den eneste hun var seksuelt sammen med, og hun påstår hardnakket at hun har aldri hatt sex med noen i den to års perioden uten at vedkommende har brukt kondom. Da skulle vel også kjønnsykdommer være utelatt? Men man vet vel aldri hvor nøye folk er i fylla.. eller tror de er...

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283817-kj%C3%B8nnsykdommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...