Gå til innhold

Hormonforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Gjest Dame 34 år

Jeg er en dame på 34 som for tiden bor i utlandet. Har to barn. Yngste barnet er 6 år. Sluttet med p-piller (trionetta) i januar 2007 for å få et barn til. Det som skjedde da, var at kroppen forandra seg helt. Brysta mine ble full av harde kuler og ble dobbelt så stor. Er veldig ømme til en hver tid. Kjennes nesten ut som da jeg hadde brystbetennelse. (hadde det i 3 mnd i strekk med minstemann). Svetter også mye mer enn normalt. Vekta har gått opp, selv om jeg trener 5 dager i uka. Spesielt rundt magen. Ser ut som jeg er gravid. Mensen har vært kraftig og varer ca 7 dager. Har gått ca 30-35 dager mellom kvar mens. Var på legen i mai og sjekket brysta. Både mammografi og ultralyd. Dei fann ingen unormalitet. Har tatt blodprøve for stoffskitfe og den var normal. Hadde tenkt å ta en tur til lege igjen, men synest det er litt vanskelig når alt går på engelsk. Lurer på hva som kan være galt med meg? Har gått på p-piller mellon dei andre svangerskapa og da var alt normalt. Trur du det er alderen som gjør det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283818-hormonforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...