Gjest minniepus Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Var på min første kontrolltime hos lege onsdag,blir innkalt til ordinær ultralyd mellom uke 17-19, er 9+1 idag, jeg trenger ikke til jordmor før etter jeg har vært på den ul-timen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Det er bare å ringe jordmor med en gang, har inntrykk av at du er heldig om du i det hele tatt får innpass hos jordmor i løpet av svangerskapet. Jordmordekningen i Norge er bedrøvelige saker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Du kan bare ringe nå. De setter deg opp når de synes det er greit. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 det er opp til deg når du vil begynne å gå. men du kan jo ringe å snakke med henne og bestille time.. så kan dere avtale når det er ok og begynne å gå til henne. selv var jeg et godt stykke på vei når jeg gikk første gang. rundt uke 22 mener jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.