Gjest Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Hei jeg luer på om det er farligt med 69 sex når dama mi har mensen 0 Siter
Gjest Pass på!! Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Ja, det er kjempefarlig!! Du kan bli smittet med kjønnshormonene hennes og anta kvinnelige former.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Er_det_mulig? Får du en slags syk seksuell tilfredstillelse av å stille det spørsmålet? 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg tror du gjentar dette spørsmålet i det uendelige fordi du venter på svar fra lege - korrekt? Isåfall: Du må BETALE for at legen skal svare deg! Hvis ikke må du nøye deg med svarene fra andre brukere. Forøvrig vil jeg legge til at det er bortkastede penger å be legen om svar, for du har fått mer enn bra nok svar fra alle andre her inne. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 he he.. moroklump du. Eller er det maiken som koser seg. 0 Siter
Gjest lurifaxen Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Hehe useriøse fyr: farlig, så dumt spørsmål: Hva som er farlig da? Eneste er at det er litt ekkelt, mensblod lukter/smaker vel ikke så godt, og har hun hiv e du garantert å bli smitta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.