Gå til innhold

ikke hørt fra malaco, enn dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bra lenge siden vi har fått noe fra malaco.

Har dere andre fått noe i de siste 6 månedene?

Skrevet

Etter gubben meldte seg på har ikke jeg fått noe, mens han har fått flere ganger :( Han fikk sist gang for en drøy måned siden.

Skrevet

Jeg fikk no skum-greier tidlig i juni beg av mai tror jeg det var?

Skrevet

Har fått et par-tre smaksprøver det siste halve året. Den siste klarte jeg ikke å smake på, det var lakris og jeg var kjempegravid og med halsbrann. *spy* Så kanskje jeg blir svartelistet nå. :o

Skrevet

Etter gubben meldte seg på har ikke jeg fått noe, mens han har fått flere ganger :( Han fikk sist gang for en drøy måned siden.

Vil de ikke ha oss gamle trofaste godteri spisere da :(

Skrevet

Har fått et par-tre smaksprøver det siste halve året. Den siste klarte jeg ikke å smake på, det var lakris og jeg var kjempegravid og med halsbrann. *spy* Så kanskje jeg blir svartelistet nå. :o

Ja kanskje du ikke får være med mere ;)

Kanskje det er en periode vi får være med å så tar de inn nye smakere?

Kanskje melde på sambo da så får jeg fortsette hehe.

Skrevet

Jeg fikk no skum-greier tidlig i juni beg av mai tror jeg det var?

Kanskje du meldte deg på senere enn oss andre, tror kanskje de tar inn nye folk og glemmer oss gamle.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Er det noen som har adressen? Jeg har ikke fått på aldri sålenge, så jeg tenkte at jeg skulle melde inn sambo.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1187982475' post='3662491]

Er det noen som har adressen? Jeg har ikke fått på aldri sålenge, så jeg tenkte at jeg skulle melde inn sambo.

Ikke jeg.

Skrevet

Kanskje du meldte deg på senere enn oss andre, tror kanskje de tar inn nye folk og glemmer oss gamle.

meget mulig, jeg har bare vært med to runder.

Skrevet

Trodde det var et DOL-nick jeg... Malacao...det hørtes ut som et nick :-)

Skrevet

Jeg fikk lakrisprøver nå i sommer. (Har vært med lenge).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...