Gå til innhold

urinves problemer

Anbefalte innlegg

Gjest Lisbeth

Har siden februar i år hatt et stadig tibakevendene problem ,nemlig urinveisinnfeksjom.. Har så langt hatt 6 antibiotika kurer( forskjellige slag)..NÅ var jeg hos legen i dag og fikk beskjed at der var proteiner ,leukosytter ,og nittritt. Det ender med feber kvalme og høy CRP.. i tillegg har jeg Diabetes Psoriasisartritt,Hypotehrose. Asma og høyt blodtrykk,,Har og hatt 2 akutte sykehus innleggelser der jeg har hatt stor smerter i mage og rygg,,,har fått bekreftet mellom hver kur at jeg er bra ,men alikevell går det bare noen få uker så er det der igjen. Har og bltt TVT opperert for to år siden .. Kan da heller ikke være bra og bruke så mange antibiotika kurer? Hva kan være årsaken til dette tilbakevendene problemet ...Fortvilet ..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283858-urinves-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg tatt 13, 14 dagerskurer med antibiotika siden januar og jeg tror absolutt ikke det er bra. Jeg har snart ikke immunforsvar igjen føler jeg og er hele tida helt utslitt. Men jeg har vært hos urolog og han mente at det var helt greit å spise antibiotika så ofte så man unngår nyrebekkenbetennelser. 4 av uviene mine gikk i hvert fall rett til nyrene før jeg fikk resistentbestemt urinen og det var ikke noe særlig. Altså man dør ikke av det, men det er forferdelig slitsomt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283858-urinves-problemer/#findComment-2280513
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...