Gå til innhold

Er ikke interessert i ham som kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg møtte en fyr på et kurs. Han ville gjerne ha MSN-adressen min så vi kunne holde kontakt. Og jeg synes det er hyggelig. jeg har ikke altfor mange venner heller.

Jeg blir litt usikker på om jeg skal fortelle at jeg ikke er interessert i ham som kjæreste. Det kan jo selvsagt endre seg, men nå er han bare som en venn for meg.

Jeg vet heller ikke om hva han ønsker ut av vennskapet vårt heller, vi har bare møtt hverandre en gang etter kurset.

Bør man si at man ikke er interessert med en gang, eller vil det bli litt teit?

Dere mer erfarne dolere, bør jeg si noe om hvordan jeg føler det?

Gjest best wishes
Skrevet

vil du være sjærsten min?? :D

Hvis du legger med en CV med bilde så skal jeg kanskje vurdere det:)

Skrevet

Hvis du legger med en CV med bilde så skal jeg kanskje vurdere det:)

cv? ho ho, men jeg ville venta til det ble aktuelt da, ikke sagt det før du merka han ville mer enn venn....... virker som du ikke vil ha noe med han å gjøre, sånn ville jeg tolka det iaffal

Skrevet

Jeg for min del ville ikke sagt noe om det før han eventuelt begynte å ymte frempå om interesse i den retningen. Det kan jo hende at han bare ønsker å ha deg som venn. :-)

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg for min del ville ikke sagt noe om det før han eventuelt begynte å ymte frempå om interesse i den retningen. Det kan jo hende at han bare ønsker å ha deg som venn. :-)

Ja det er jo det jeg håper også:)

Skrevet

Når dere prater kan du jo bare komme inn på temaet og si at du ikke ønsker en kjæreste nå. Eller at du liker han veldig godt og håper at kan bli venner med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...