Gå til innhold

Facebook...Movies comp..

Anbefalte innlegg

Gjest oslojenta84
Skrevet

Ok, jeg addet en slik "movies" application på Facebook. Men forstår ikke helt greia liksom. Rett etter at jeg hadde lagt til denne funksjonen og sammenlignet filmsmak med en kamerat, stod det plutselig hvordan jeg hadde klaffet med andre venner jeg ikke hadde tatt testen med, lenger nede på profilen min. Og plutselig fikk jeg inn en slik "notes" om at jeg hadde blitt sammenlignet med enda en venn, på en eller annen måte. Hva er det hun jeg fikk en note fra har gjort for at der kom en slik beskjed, og ikke de andre? Skjønte bare ikke helt systematikken i det, og ble bare litt nysgjerrrig på hvem som gjør hva for at tingene blir som de blir :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skjedde det samme med meg, og jeg aner ikke hvorfor det skjedde. Men jeg og ene nevøen min har i alle fall filmsmak som betegner oss som soulmates (selv om jeg aldri har sammenlignet filmsmaken min med ham.).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...