Gå til innhold

Fotfetish - Hva synes jenter om det?

Anbefalte innlegg

Gjest Tror jeg velger å være anonym...

Jeg tenner veldig på pene, rene kvinneføtter. Jeg har yst å kose med dem, og under sexakten slikke tærne osv. Jeg har faktisk aldri har nære relasjoner med en jente enda :-( men håper det vil endre seg etterhvert. Hvordan vil en jente reagere hvis du begynner å kose med føttene hennes? Synes dere det er ekkelt eller unormalt? Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283879-fotfetish-hva-synes-jenter-om-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg møtte en fyr som tente på føtter en gang - og det var en pussig opplevelse. Jeg syntes ikke at det var ekkelt, men bare veldig rart.

Rart å se at han ble så opphisset av å slikke på føttene mine. For meg så er tær og føtter omtrent like seksuelle som albuen... Følte på en måte at det ikke var MEG han var interessert i, bare føttene mine. Jeg ble liksom ikke med i opphisselsen, og da ble det jo litt kjedelig.

Jeg møtte en fyr som tente på føtter en gang - og det var en pussig opplevelse. Jeg syntes ikke at det var ekkelt, men bare veldig rart.

Rart å se at han ble så opphisset av å slikke på føttene mine. For meg så er tær og føtter omtrent like seksuelle som albuen... Følte på en måte at det ikke var MEG han var interessert i, bare føttene mine. Jeg ble liksom ikke med i opphisselsen, og da ble det jo litt kjedelig.

Så langt ville jeg selvfølgelig ikke dra det, jeg tenner jo selvsagt på hele jenta, bare tenner mer enn normalt på føttene, men tenner like mye, og mer på andre deler og selvsagt på hele jenta.

fuji1365380447

Så langt ville jeg selvfølgelig ikke dra det, jeg tenner jo selvsagt på hele jenta, bare tenner mer enn normalt på føttene, men tenner like mye, og mer på andre deler og selvsagt på hele jenta.

Hvis du klarer å vise at du tenner på hele jenta, så vil jeg tro at dette er en relativt "uskyldig" fetish, som ikke skulle være spesielt ekkel eller vanskelig å leve med.

Lykke til på din jakt!

Gjest Silver Fairy

Jeg syns det er deilig å bli slikket på tærne. Men jeg ville ventet litt med fotslikking/overdreven kos i begynnelsen til du kjenner jenta. Som fuji sier; det er ikke den verste fetishen å ha.

Fotmassasje tror jeg ingen jenter har noe imot!

Annonse

Gjest SuckieSuckie

Hvis du klarer å vise at du tenner på hele jenta, så vil jeg tro at dette er en relativt "uskyldig" fetish, som ikke skulle være spesielt ekkel eller vanskelig å leve med.

Lykke til på din jakt!

Tjaaa, jeg har møtt to jenter som har syns føtter generelt er ekkelt og ikke har vært noe hypp på dette, heldigvis har jeg ikke noe sterkt fotfetish så jeg har overlevd. ;) Uansett ingen farlig ting å spørre om...

Gjest ekkeltttt

fotfetish er ekkelt.

I alle fall med mine bein. Tørr hard hud, fotvorter, fotsopp, neglesopp - t rukke det akkurat er så delikat. Har heldigvis god lukt av beina men.......

kanskje fotfetish er ok om dama har skikkelig lekre velstelte nyvaskede bein og ikke sånne som mine. men har hørt om menn med fotfetisk som elsker ustelte stinkende bein, da er det ekkelt.

Jeg syns det er deilig å bli slikket på tærne. Men jeg ville ventet litt med fotslikking/overdreven kos i begynnelsen til du kjenner jenta. Som fuji sier; det er ikke den verste fetishen å ha.

Fotmassasje tror jeg ingen jenter har noe imot!

Det er bra for fotmassajer vil jeg gjerne gi så mye jeg kan av!

Gjest har slitne men pene føtter ;)

Jeg er sammen med en som har en mild fotfetish :) Han er veldig opptatt av føtter, ser føttene til folk, synes ikke det er ok med jenter med store føtter, liker å kose med føttene mine osv.

For meg er det okey, jeg har små greie rene føtter :) Kan vel kanskje spare meg for timesvis med slikking og fotkos på den måten men elsker, selvsakt, at han koser med føttene mine. Fotmasasje er utrolig deilig, og roer ned en sliten arbeidssjel på slutten av dagen.

Å sitte og se på en god film med føttene i fanget på kjæresten mens han koser med dem er skikkelig deilig og koselig.

Så fotfetish til en viss grad er helt, helt greit for meg :)

Gjest tæsepia

Jeg er sammen med en som har en mild fotfetish :) Han er veldig opptatt av føtter, ser føttene til folk, synes ikke det er ok med jenter med store føtter, liker å kose med føttene mine osv.

For meg er det okey, jeg har små greie rene føtter :) Kan vel kanskje spare meg for timesvis med slikking og fotkos på den måten men elsker, selvsakt, at han koser med føttene mine. Fotmasasje er utrolig deilig, og roer ned en sliten arbeidssjel på slutten av dagen.

Å sitte og se på en god film med føttene i fanget på kjæresten mens han koser med dem er skikkelig deilig og koselig.

Så fotfetish til en viss grad er helt, helt greit for meg :)

Helt greit om mannen liker å massere beina mine eller å ha dem på fanget, men å slikke og suge på tærne syns jeg er ekkelt...

Gjest puppedama

Det er vel normalt at en tenner på ulike ting, noen tenner på pupper, rumper, lår, - eller tær. Samboeren min tenner på pupper, så puppene mine får mye oppmerksomhet. Veldig godt å bli massert........ mmmmmm

Tærne mine er jeg så kilen på, så er egentlig glad han ikke er så hypp på føttene mine.

Annonse

Gjest Vekten87

har vært i situasjoner der partneren har slikket tærene mine og kost seg nedenfra og opp.. men synes ikke det var så voldsomt opphissende. liker at det begynner ved knærene og oppover :P

men dette er meg, alle er forskjellig. så du må nesten bare prøve deg frem på din partner og sjekke om det er noe fart:)

Du kan jo begynne med å spørre om det er noen kroppsdel hos menn hun tenner spesielt på? :o) Har hun litt fantasi og hode så skjønner hun at du vil hun skal spørre tilbake.

Jeg hadde syntes det var en søt fetish og du skulle gjerne fått gitt meg masse, masse fotmassasje og kos om du hadde vært kjæresten min! :o)

Gjest Gurojenta

Ren fotmassasje er herlig, det sier jeg ja takk til. Men jeg tenner absolutt ikke på føtter og jeg må innrømme at om en gutt hadde begynt å slikke på dem så hadde det vært turn-off for meg. Så det er nok lurt å "lufte" det litt for jenta før det eventuelt skjer noe eller du gjør noe uten forvarsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...