Gå til innhold

Noen data-eksperter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maskinen min er begynt å bli treig. Ofte når jeg skal åpne en side på internett, må jeg sitte og vente litt før den åpner, noe som aldri skjedde før.

Jeg har kjørt virussjekk på den (ingenting) og AdAware (småplukk, bare, ikke mer enn tidligere.

På harddisken har jeg 10 GB plass som brukes, og 42 GB ledig. Har kjørt diskopprydding og skulle også defragmentere den, men fikk meskjed (analyserte disken) om at dette ikke var nødvendig - enda det er en god stund siden sist.

Er det noe jeg har glemt, eller noe mer jeg kan gjøre?

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Har kjørt diskopprydding og skulle også defragmentere den, men fikk meskjed (analyserte disken) om at dette ikke var nødvendig - enda det er en god stund siden sist.''

Jeg defragmenterer med jevne mellomrom uansett hva jeg får beskjed om.

''Er det noe jeg har glemt, eller noe mer jeg kan gjøre?''

Kanskje det skjer når du velger diskopprydding, men sjekk om du har mange filer i Temporary Internet Files-mappa.

Sitter du på et usikret nettverk kan kanskje noen låne båndbredde hos deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...