Gå til innhold

Eldre kvinne - ung mann.

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer ikke noe mer på det enn om det hadde vært eldre mann - ung kvinne.

Selv kan jeg overhodet ikke tenke meg å være den eldste i et forhold. Mest fordi jeg er forfengelig og ikke vil se gammel ut ved siden av kjæresten min. Det er så mange med en yngre partner som er fra seg av lykke fordi h*n får dem til å føle seg så ung. Vel og bra det, men den eldste ser jo lastgammel ut ved siden av sin unge partner. Hva tusan hjelper det å føle seg ung da da? ;-) *shallow*

Fortsetter under...

Gjest ikke akkurat nå

Jeg reagerer ikke noe mer på det enn om det hadde vært eldre mann - ung kvinne.

Selv kan jeg overhodet ikke tenke meg å være den eldste i et forhold. Mest fordi jeg er forfengelig og ikke vil se gammel ut ved siden av kjæresten min. Det er så mange med en yngre partner som er fra seg av lykke fordi h*n får dem til å føle seg så ung. Vel og bra det, men den eldste ser jo lastgammel ut ved siden av sin unge partner. Hva tusan hjelper det å føle seg ung da da? ;-) *shallow*

He-he... kanskje shallow det, ja ;-)

Nå er det jo personen som sådan som er interessant da - i alle fall for meg. Det at han er yngre er i grunnen bare tilfeldig. Det var ikke det som var grunnen til at vi ble kjent og begynte å treffes. Så jeg er i alle fall ikke sammen med han fordi han får meg til å føle meg ung. Men kanskje fordi han får meg til å le - og føle meg vel?

• 3 måneder senere...
Gjest ikke akkurat nå

Ja, nå har det gått 3 måneder siden jeg postet dette innlegget. Vi er fortsatt sammen :). Koser oss i hverandres selskap, blitt litt bedre kjent med hverandre, familene våre osv. Vi har de samme ønskene framover - for hva slags type forhold vi vil ha. Det føles godt :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...