Gå til innhold

Bestille medisiner på internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille en medisin på internett. Den er ikke på noen dopingliste. Lillepille.com har den ikke. Er det lovlig for meg å bestille den fra USA?

Skrevet

Nei.

Okei. Klarte å finne et apotek i Storbritania :)

Skrevet

Okei. Klarte å finne et apotek i Storbritania :)

Hadde for meg det var ulovlig å bestille medisiner over internet fra ut utlandet, over hele linja, men skal ikke være påståelig ;-)

Vet ihvertfall det er ulovlig å bestille alt fra USA da jeg tråkka i salaten der og det ble litt krøll ut av det når de sjekket den i tollen.

Skrevet

Hadde for meg det var ulovlig å bestille medisiner over internet fra ut utlandet, over hele linja, men skal ikke være påståelig ;-)

Vet ihvertfall det er ulovlig å bestille alt fra USA da jeg tråkka i salaten der og det ble litt krøll ut av det når de sjekket den i tollen.

Har sjekket ut. Det er lov å bestille medisiner til eget bruk innad i EØS. Det er ikke lov å innføre medisiner som inneholder narkotiske stoffer eller som står på dopinglista.

Det er ikke lov å bestille fra land utenfor EØS. Blir det oppdaget så vil det bli destruert.

Skrevet

Har sjekket ut. Det er lov å bestille medisiner til eget bruk innad i EØS. Det er ikke lov å innføre medisiner som inneholder narkotiske stoffer eller som står på dopinglista.

Det er ikke lov å bestille fra land utenfor EØS. Blir det oppdaget så vil det bli destruert.

Kjekt å vite, da får du kjøre på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...