tøytiger Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Jeg skal bestille en medisin på internett. Den er ikke på noen dopingliste. Lillepille.com har den ikke. Er det lovlig for meg å bestille den fra USA? 0 Siter
tøytiger Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Nei. Okei. Klarte å finne et apotek i Storbritania 0 Siter
kragens Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Okei. Klarte å finne et apotek i Storbritania Hadde for meg det var ulovlig å bestille medisiner over internet fra ut utlandet, over hele linja, men skal ikke være påståelig ;-) Vet ihvertfall det er ulovlig å bestille alt fra USA da jeg tråkka i salaten der og det ble litt krøll ut av det når de sjekket den i tollen. 0 Siter
tøytiger Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Hadde for meg det var ulovlig å bestille medisiner over internet fra ut utlandet, over hele linja, men skal ikke være påståelig ;-) Vet ihvertfall det er ulovlig å bestille alt fra USA da jeg tråkka i salaten der og det ble litt krøll ut av det når de sjekket den i tollen. Har sjekket ut. Det er lov å bestille medisiner til eget bruk innad i EØS. Det er ikke lov å innføre medisiner som inneholder narkotiske stoffer eller som står på dopinglista. Det er ikke lov å bestille fra land utenfor EØS. Blir det oppdaget så vil det bli destruert. 0 Siter
kragens Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Har sjekket ut. Det er lov å bestille medisiner til eget bruk innad i EØS. Det er ikke lov å innføre medisiner som inneholder narkotiske stoffer eller som står på dopinglista. Det er ikke lov å bestille fra land utenfor EØS. Blir det oppdaget så vil det bli destruert. Kjekt å vite, da får du kjøre på :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.