Gå til innhold

Kroppspråkets hemmeligheter

Anbefalte innlegg

Gjest tyderen
Skrevet

Idag opplevde jeg noe veldig fascinerende på jobben. Jeg jobber kveld sammen med en kollega, en jente. Vi hadde blitt ferdig med alt det vi skulle gjøre på jobben og satt ute og snakket. Jeg la merke til en del ting. For det første fiklet hun med håret sitt minst 30 ganger på 6 timer :-D Dessuten da jeg snakket med henne merket jeg at hun kjørte tunga over leppene sine flere ganger. Jeg synes slikt er spennende fordi det forteller noe om personen. Så jeg prøvde å sjekke om det bare var en vane hun hadde. Derfor la jeg merke til ting da vi var inne. Hver gang jeg snakket med henne la jeg merke til det samme: fikling med håret, strykingen på halsen og fukting av leppene med tunga.

Så det jeg lurer på da, hva fortalte dette kroppsspråket hennes? Som sagt, det kunne selvsagt være en vane.

Gjest anna karenina
Skrevet

Med tanke på at du betrakter henne på en slik måte at du har oversikt over slike ting, forteller det ikke noe som helst. Ingen kan unngå å bli påvirket i kroppsspråket sitt ved en slik gransking. Det er respektløst av deg synes jeg. Invaderende.

Gransk ting ved deg selv litt du!

Skrevet

Med tanke på at du betrakter henne på en slik måte at du har oversikt over slike ting, forteller det ikke noe som helst. Ingen kan unngå å bli påvirket i kroppsspråket sitt ved en slik gransking. Det er respektløst av deg synes jeg. Invaderende.

Legger ikke også du merke til slike ting dersom du er forelska?

Jeg synes dette bare høres koselig ut, jeg :)

Skrevet

Dette er vel sånne typiske greier man gjør når man er litt interessert i noen. Har du lagt merke til om hun gjør det samme når hun snakker med andre?

Gjest uopsssssss
Skrevet

Det høres nå ut som hun er interessert i deg....

Gjest tyderen
Skrevet

hvordan kan jeg invadere når jeg ikke sier noe til henne, men bare betrakter kroppsspråket?

Gjest tyderen
Skrevet

Dette er vel sånne typiske greier man gjør når man er litt interessert i noen. Har du lagt merke til om hun gjør det samme når hun snakker med andre?

hun er i et forhold :-D

Skrevet

Det høres nå ut som hun er interessert i deg....

På meg virker det som hun er sjenert...

Skrevet

Er hun forelsket? Tydelig at hun ikke følte seg helt vel på en måte :) Kanskje hun ikke liker oppmerksomhet??

Skrevet

Det vel kun fantasien som setter grenser for hva det kan bety.

Jeg ville ikke svelget rått det andre sier her at hun er interessert i deg, det behøver på ingen måte være det.

Gjest tyderen
Skrevet

Legger ikke også du merke til slike ting dersom du er forelska?

Jeg synes dette bare høres koselig ut, jeg :)

nå har jo hun type da. jeg bare la merke til det flere ganger så jeg synes det er spennende å diskutere slikt.

Gjest tyderen
Skrevet

Det vel kun fantasien som setter grenser for hva det kan bety.

Jeg ville ikke svelget rått det andre sier her at hun er interessert i deg, det behøver på ingen måte være det.

enig med deg der. det trenger ikke bety noe

Skrevet

nå har jo hun type da. jeg bare la merke til det flere ganger så jeg synes det er spennende å diskutere slikt.

Jaja, siden hun har type får du vel gå litt forsiktig i svingene ;)

Gjest silje sara
Skrevet

Fikling med håret sier du? Hadde hun hendene opp, som om hun laga en hestehale eller lignenede? Det skal visstnok bety at fun føler seg overlegen deg. Fukting av leppene betyr at hu stikker ut tunga, og detbetyr at hun avviser deg eller noe du sier. Tar avstand liksom.

Gjest tyderen
Skrevet

Fikling med håret sier du? Hadde hun hendene opp, som om hun laga en hestehale eller lignenede? Det skal visstnok bety at fun føler seg overlegen deg. Fukting av leppene betyr at hu stikker ut tunga, og detbetyr at hun avviser deg eller noe du sier. Tar avstand liksom.

jaha, det var jo en spennende vending. slik jeg kjenner henne så er hun absolutt ikke overlegen. men man kan jo ta feil da så muligens du har rett

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1188116571' post='3662912]

Høres ut som meg, dette.. :D

*he he* Tenkte nesten det samme selv! ;-) Håper ikke folk sitter og overtolker at jeg fikler med hår el lign!!

Skrevet

*he he* Tenkte nesten det samme selv! ;-) Håper ikke folk sitter og overtolker at jeg fikler med hår el lign!!

*nikker* Høres ut som helt vanlig oppførsel, og det kan tydeligvis tolkes i hundre retninger..!

Gjest Helle dussen
Skrevet

Hva det sier om henne? Tja, si det...det er i grunnen mer interessant hva DU insinuerer her - nemlig at DU ønsker at hun skal være interessert...Type eller ikke! ;) Korrekt?

Ville lagt observasjonen vekk, jenta er opptatt - og for å sammenligne med meg, som er ei ung, gift jente - så fikler jeg til stadighet med mitt lange hår, og slikker meg på leppa fordi jeg er på manko av lipgloss...

Ikke overtolk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...