Gjest lurer jeg på Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Finnes det en lettvint løsning på dette? Dette er en stoffsofa som vi har fått som er helt strøken, men jeg føler for å "vaske" den før bruk. Guttungen skal ha den på rommet. Må vi til med stor rensemaskin? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Bruker vann og vanlig grønnsåpe når jeg vasker min stoffsofa jeg Blir så ren og fin atte... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Går det ikke an å ta av trekket på putene da? 40 grader på finvask i maskina med parfymefri Milo. Ta trekkene på putene igjen mens trekkene er våte! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Vi har brukt sånn sofashampoo: Sprayes på, gnis litt og tørkes av. Blir ganske bra, og det er lettvint. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Dampvasker. Vår er ikke større en en liten støvsuger. Kanskje noen som har å låne bort? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.