sophie1979 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk påvist begge disse typene i starten av februar i år. Fikk da en 5 dagers kur av legen min. Ingen sykmelding eller noe. Han sa at det ikke var nødvendig. Jeg driver idrett aktivit og har trent og drevet konkurranse etter at kuren var ferdig. Synes ikke at jeg ble noe bedre og var tilbake etter noen uker og tok nye prøver. Disse viste fortsatt at jeg hadde begge disse typene. Da fikk jeg til svar at det tar litt tid før de går bort. Siste prøven tok jeg nå i sommer og da var de fortsatt positive på begge typene. Nå har jeg altså gått med dette i over 6 mnd og legen vil fortsatt ikke gi meg noen ny kur. Jeg er konstant sliten, hoster veldig, slimete og tett i lungene. Hverdagen er med andre ord slitene. Men det er liksom ikke nok til at man kan si fra til jobben og idretten at man trenger å ta det rolig. De "godtar" ikke det uten en sykmelding, noe legen min mener jeg ikke trenger. Burde legen egentlig gi meg en ny kur evt en 10 dagers kur og en sykmelding så jeg faktisk får slappet av og latt kroppen restituere seg eller skal jeg bare fortsette og hangle slik som nå??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283962-mykoplasma-og-clamydia-lungebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.