Gjest litt redd nå Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Har tre-fire hovne lymfeknuter på halsen, har hatt de i ca ett år. Kan ikke si at jeg har vært noe spesielt syk før den tid, infeksjoner ol. Vet at de kan hovne opp når man blir syk. De er ikke store, ca ertestørrelse og ikke ømme. Var hos lege for ca 1/2 år siden grunnet disse og tok noen blodprøver, de var fine alle sammen. Knutene har vært litt mindre i en periode, men nå er de tilbake i ertestørrelse igjen, har fått en til siden sist og. Er dette noe å bekymre seg for tro? Er det sånn at når de er så små så er de ikke skumle? Må si jeg er litt redd da, liker ikke kuler jeg... Er det noen som vet om man burde ta biopsi av slike kuler/knuter selv om de er små, når man har hatt de så lenge? Og er det sånn at skumle lymfer vokser i stor fart? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Vet virkelig ikke. Antar det ikke er noe å bry seg om så lenge allmenntilstanden er bra. Ikke nattesvette. Ikke vekttap. Men vet altså ikke. Personlig ville jeg sjekketdet opp :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.