Gjest Ei som er engstelig Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei! Jeg er en kvinne på 34 år som allerede er kommet i overgangsalderen!! Min lege mener jeg bør ta østrogentilskudd, men selv er jeg skeptisk til det. Fra mars og til juni i år var jeg svært plaget med hetetokter både på dagtid og natt. Nå er det svært sjeldent at jeg får en hetetokt. Det som plager meg en del er vekta mi. Jeg føler at kroppen har forandret seg en del. Midje mitt har blitt større, noe som jeg liker svært dårlig. Er det normalt at man legger på seg i overgangsalderen? Bør jeg ta østrogentilskudd? Er ikke fortrolig med kroppen min om dagen. Føler meg oppblåst og ekkel. Vil kroppen min eldes raskere i og med at jeg har kommet så tidlig i overgangsalderen. Nevner også til sist at jeg ikke har blødninger lenger(ikke siden februar i år). Før var jeg plaget med blødninger støtt og stadig (det ble slik etter at jeg fikk mitt første barn for 13 år siden). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283976-tidlig-overgangsalder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.