Gjest hjelp! Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Jeg er en kvinne i 30-årene som ble skilt for noen måneder siden. Jeg har de 4 siste månedene vært i et nytt fohold. Da jeg aldri ble gravid med min mann har jeg ikke tenkt så mye på prevensjon i det siste... Jeg har vært så sikker på at det har vært "min skyld" at jeg ikke ble gravid. Jeg har ikke gått over tiden med mensen. Den er -og har alltid vært regelmessig. Problemet er at den siste mensen var annerledes enn det den pleier. Jeg pleier å ha store smerter i det den bryter ut. Det har jeg alltid hatt. Denne gangen hadde jeg det ikke. Nå er jeg midt i syklusen. Jeg er kvalm, har ømme bryster og en rar følelse nederst i maven. Jo mer jeg tenker på det, jo mer merker jeg at kroppen min føles annerledes. (Helt sikkert psykisk!) Kan man ha mensturasjonsblødning selvom man er gravid? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 30. mai 2001 Skrevet 30. mai 2001 Man kan ha en blødning som kan ligne på en menstruasjon, så ta for all del en test. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.