Gjest Masa85 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Samboeren min og jeg møttes da vi var veldig ung. Ingen av oss hadde vært sammen med noen andre da vi møttes, og vi har nå vært kjærester i 5 år. Vi har det veldig fint i lag og krangler lite. Jeg vil gå så langt å påstå at vi er ganske lykkelig sammen. Jeg har slått meg til ro med at det skal bli oss to selv om vi har en del utfordringer med at ingen av oss har opplevd å ha forhold til andre - vi vet ikke om "gresset er grønnere på andre siden" for å si det sånn. Han sier han elsker meg og vil være sammen med meg resten av livet, han snakker om barna vi skal ha og huset vi skal kjøpe. Men av og til, når vi krangler og han blir sint sier han at han ikke orker mer og han vil prøve å være sammen med noen andre, at han er ung og ikke får opplevd nok og at jeg holder han tilbake og er for "trygg"... Han er ikke flink å si ifra når noe plager han, så alt kommer gjerne ut når han blir sint. Sist han sa dette sa han at han vet jeg blir en god kone og mor og at han elsker meg veldig mye, og derfor vil han ikke forlate meg, men samtidig sier han at han vil prøve noe nytt og at det av og til kjennes det ut som om vi bare er bestevenner. Jeg skjønner hvor han kommer fra med dette, jeg har heller ikke opplevd å være sammen med andre. Jeg aner ikke om han mener det han sier når han er sint, at han egentlig er feig og ikke tørr gå i fra meg/vil såre meg, eller om han mener det han sier i det daglige - at han elsker meg og vil være med meg. Dette plager meg mye i hverdagen, jeg tenker ofte på det, blir lei meg og føler at jeg går litt på pinne fordi jeg er så redd for at han skal bestemme seg for å gå fra meg. Som person er jeg veldig følsom og har litt dårlig selvtillit. Jeg vet ikke om jeg legger for mye i dette? Har hørt at menn har vanskelig for å slå opp og derfor ofte prøver noen ganger før de endelig gjør det slutt. Jeg søker råd hos noen som har vært i flere forhold og vet litt om hvordan det skal være. Jeg aner jo ikke, har så lite erfaring på området... Kan også sterke parforhold være på "bruddets rand"?? Takk for tips:o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283994-vil-han-gj%C3%B8re-det-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjuppi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skulle ønske jeg kunne trøste og berolige deg her, men.... Han kan bestemme seg en gang for alle at det er deg han vil ha, men han kan også finne ut at forholdet deres ikke er det rette for han. Uansett tror jeg ikke du må basere hele livet og selvtilliten din på hva han velger. Jeg synes ikke det er noe poeng at dere ikke har prøvd noen andre, for det burde ikke ha noe å si. Men selvom et forhold føles trygt og godt, så bør ikke det si at det er dere to som er ment for hverandre. Vet han hvor usikker du blir av at han sier sånt når dere krangler? Personlig synes jeg han må ta et valg i stedet for å holde deg litt på pinebenken... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283994-vil-han-gj%C3%B8re-det-slutt/#findComment-2281646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.