Gjest husarbeid Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 mot husarbeid-vegring? Seriøst.... 0 Siter
Gjest liede Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg begynner alltid med husarbeid når jeg gjør noe enda kjedeligere. Som å lese til eksamen, gjøre selvangivelse, skrive jobbsøknad, betale regninger etc. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Love seg selv en belønning når man er ferdig? 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Vaskehjelp? Veldig effektivt Tiltredes!! :-) Bortsett fra at vaskehjelp en gang annenhver uke ikke medfører at alt husarbeid blir tatt...;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Tiltredes!! :-) Bortsett fra at vaskehjelp en gang annenhver uke ikke medfører at alt husarbeid blir tatt...;-) Ååååhhh! *misunnelig* Den dagen kjæresten og jeg bor i samme by skal jeg ha vaskehjelp på dagen! Nå går det for mye penger til flybilletter... 0 Siter
Gjest husarbeid Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Vaskehjelp? Veldig effektivt Ønsker meg en vaskehjelp, ja, men sliter med dårlig økonomi, så foreløpig må jeg bare drømme om det :-) Takk for svar! 0 Siter
Gjest husarbeid Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Love seg selv en belønning når man er ferdig? Ikke dumt! I dag blir belønningen en sårt tiltrengt dusj. :-) *svetter* 0 Siter
Gjest husarbeid Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg begynner alltid med husarbeid når jeg gjør noe enda kjedeligere. Som å lese til eksamen, gjøre selvangivelse, skrive jobbsøknad, betale regninger etc. :-) Her kan jeg si meg enig med deg. Eneste gangene jeg "frivillig" begynner på husarbeid, er når jeg har noe slikt - enda kjedeligere, å ta meg til. Men her i huset er det rot og dritt daglig, så jeg MÅ ta meg sammen, for det trengs skikkelig husarbeid hver eneste dag. Hvordan få alle til å slutte å rote/grise sånn, er vel _egentlig_ spørsmålet jeg burde stille.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Tiltredes!! :-) Bortsett fra at vaskehjelp en gang annenhver uke ikke medfører at alt husarbeid blir tatt...;-) Nei, men jeg er egentlig fornøyd bare jeg slipper å vaske det satans gulvet! Jeg hater det, virkelig hater det - men ikke like intenst som støvtørking, det er verre... Uansett, verdt å bruke penger på! 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Nei, men jeg er egentlig fornøyd bare jeg slipper å vaske det satans gulvet! Jeg hater det, virkelig hater det - men ikke like intenst som støvtørking, det er verre... Uansett, verdt å bruke penger på! Enig:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Vaskehjelp? Veldig effektivt Hvordan lønner du vaskehjelpen? Lurer på om æ har råd! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hoppe i det rett og slett, og begynn med det verste/kjedeligste først. Så blir du så fornøyd atte, og tar masse mer enn du hadde tenkt 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hvordan lønner du vaskehjelpen? Lurer på om æ har råd! Nå har jeg en hvitt, hun tar 187 i timen - men før det hadde jeg svart, og da betalte jeg 120. Jeg kan trekke fra momsen, så for meg spiller det ingen rolle... Og så er det jo egentlig bare spørsmål om hvor mye du vil betale? Jeg pleier å vaske gulv, tørke støv, vaske bad og kjøkken og skifte på sengene annenhver uke - det tar ca tre timer. 0 Siter
Babette Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Ta deg selv i nakken og kom i gang! Det er svært få som er direkte glad i husarbeid, men vi kan ike forvente at alt arbeid skal være lystbetont. 0 Siter
Gjest Messies anonymous Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hvis du lager deg en Yahoo mail adresse, kan du melde deg inn her: http://groups.yahoo.com/group/The-Organizer-Lady/ Samme damen har også en nettside her: http://messies.com/get_started/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Nå har jeg en hvitt, hun tar 187 i timen - men før det hadde jeg svart, og da betalte jeg 120. Jeg kan trekke fra momsen, så for meg spiller det ingen rolle... Og så er det jo egentlig bare spørsmål om hvor mye du vil betale? Jeg pleier å vaske gulv, tørke støv, vaske bad og kjøkken og skifte på sengene annenhver uke - det tar ca tre timer. Takk for svar. Ikke avskrekkende pris.. Hmm...kanskje blir det hjelp her i huset ei gang 0 Siter
ariadne Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Sett eggekokeren på 5 minutter, begynn på et eller annet. Når alarmen går kan du bestemme deg for om du vil fortsette eller ikke. Ofte er det faktisk ok å fortsette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.