Gå til innhold

Hva kan gjøres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner alltid med husarbeid når jeg gjør noe enda kjedeligere. Som å lese til eksamen, gjøre selvangivelse, skrive jobbsøknad, betale regninger etc.

:-)

Skrevet

Love seg selv en belønning når man er ferdig?

Skrevet

Vaskehjelp?

Veldig effektivt :)

Tiltredes!! :-)

Bortsett fra at vaskehjelp en gang annenhver uke ikke medfører at alt husarbeid blir tatt...;-)

Skrevet

Bortsett fra at vaskehjelp en gang annenhver uke ikke medfører at alt husarbeid blir tatt...;-)

Ååååhhh! *misunnelig*

Den dagen kjæresten og jeg bor i samme by skal jeg ha vaskehjelp på dagen! Nå går det for mye penger til flybilletter... :(

Gjest husarbeid
Skrevet

Vaskehjelp?

Ønsker meg en vaskehjelp, ja, men sliter med dårlig økonomi, så foreløpig må jeg bare drømme om det :-)

Takk for svar!

Gjest husarbeid
Skrevet

Love seg selv en belønning når man er ferdig?

Ikke dumt! I dag blir belønningen en sårt tiltrengt dusj. :-) *svetter*

Gjest husarbeid
Skrevet

Jeg begynner alltid med husarbeid når jeg gjør noe enda kjedeligere. Som å lese til eksamen, gjøre selvangivelse, skrive jobbsøknad, betale regninger etc.

:-)

Her kan jeg si meg enig med deg. Eneste gangene jeg "frivillig" begynner på husarbeid, er når jeg har noe slikt - enda kjedeligere, å ta meg til. Men her i huset er det rot og dritt daglig, så jeg MÅ ta meg sammen, for det trengs skikkelig husarbeid hver eneste dag. Hvordan få alle til å slutte å rote/grise sånn, er vel _egentlig_ spørsmålet jeg burde stille..

Gjest Persille
Skrevet

Nei, men jeg er egentlig fornøyd bare jeg slipper å vaske det satans gulvet! Jeg hater det, virkelig hater det - men ikke like intenst som støvtørking, det er verre...

Uansett, verdt å bruke penger på! :)

Skrevet

Nei, men jeg er egentlig fornøyd bare jeg slipper å vaske det satans gulvet! Jeg hater det, virkelig hater det - men ikke like intenst som støvtørking, det er verre...

Uansett, verdt å bruke penger på! :)

Enig:-)

Skrevet

Vaskehjelp?

Hvordan lønner du vaskehjelpen? Lurer på om æ har råd! :);)

Skrevet

Hoppe i det rett og slett, og begynn med det verste/kjedeligste først. Så blir du så fornøyd atte, og tar masse mer enn du hadde tenkt ;)

Gjest Persille
Skrevet

Hvordan lønner du vaskehjelpen? Lurer på om æ har råd! :);)

Nå har jeg en hvitt, hun tar 187 i timen - men før det hadde jeg svart, og da betalte jeg 120. Jeg kan trekke fra momsen, så for meg spiller det ingen rolle...

Og så er det jo egentlig bare spørsmål om hvor mye du vil betale?

Jeg pleier å vaske gulv, tørke støv, vaske bad og kjøkken og skifte på sengene annenhver uke - det tar ca tre timer.

Skrevet

Ta deg selv i nakken og kom i gang! Det er svært få som er direkte glad i husarbeid, men vi kan ike forvente at alt arbeid skal være lystbetont.

Skrevet

Nå har jeg en hvitt, hun tar 187 i timen - men før det hadde jeg svart, og da betalte jeg 120. Jeg kan trekke fra momsen, så for meg spiller det ingen rolle...

Og så er det jo egentlig bare spørsmål om hvor mye du vil betale?

Jeg pleier å vaske gulv, tørke støv, vaske bad og kjøkken og skifte på sengene annenhver uke - det tar ca tre timer.

Takk for svar. Ikke avskrekkende pris.. Hmm...kanskje blir det hjelp her i huset ei gang :)

Skrevet

Sett eggekokeren på 5 minutter, begynn på et eller annet. Når alarmen går kan du bestemme deg for om du vil fortsette eller ikke. Ofte er det faktisk ok å fortsette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...