Gå til innhold

Nokia 6131

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Noen som har denne og kan hjelpe meg litt?

Svigermor skal ut å reise, og i den forbindelse lovde jeg å legge inn musikk på hennes 2 GB minnekort. Men det er visst enklere sagt enn gjort.

Slo av telefonen og tok ut kortet (som hittil bare har inneholdt noen bilder), men da jeg satte kortet inn i adapteret og satte det inn i minnekortleseren på datamaskinen min stussa jeg litt på at det sto at kortet var tomt. Ikke ei mappe, ikke et bilde noe sted.

Overførte mp3-filene svigermor ville ha til kortet, og satte så kortet inn i telefonen hennes igjen etterpå før jeg slo den på igjen. Fikk beskjed om at kortet ikke var formattert, og spørsmål om jeg ville formattere. Svarte nei på det, og satte så kortet inn i datamaskinen igjen. Og der var #¤%&¤## ta hver ei mappe med sanger på ødelagt!

Ikke virker bluetooth mellom maskinen min og denne hersens møkkatelefonen, og visstnok må man installere Nokia PC-suite og kjøpe en USB-kabel for å overføre musikk til minnekortet. Så til spørsmålet mitt (PHUI) ... Må jeg virkelig ha dette programmet og denne USB-kabelen for å legge musikk på minnekortet til telefonen? På Sony Ericsson er det bare å smekke inn kortet i datamaskinen og overføre villig vekk, trenger ikke gå innom programvaren til telefonen i det hele tatt.

Og så et spørsmål til: Jeg satte kortet i telefonen igjen og formatterte da jeg fant ut at mappene med musikk likevel var ødelagt, men når kortet står i kortleseren er fortsatt alle mappene med de ødelagte filene der etter formattering. Hvorfor i all verden???? Usj, at ting bare ikke kan være like enkelt som med Sony Ericcson!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...