Gjest sonnie2 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har 2 barn, og ønsker å få flere. For 1 år siden fjernet jeg den ene eggstokken pga en dermoidcyste. Har vært en del plaget av vann cyster i flere år. I fjor høst hadde jeg celledeling på livmortappen, og måtte fjerne en del av livmortappen pga forandring på livmortappen. Nå skal denne være fin etter å ha tatt nye undersøkelser. Det jeg lurer på nå, er om jeg har fått endret hormonbalansen min etter operasjonen på livmorhalsen. - Etter operasjonen har jeg hatt småbøldninger 4-6 dager før menstrsjonen begynner som normalt, og deretter hatt 4 dagers menstrasjon (som virker helt normal, som den alltid har vært) men hatt vanlig syklus ellers. Legen min ville sjekke Progesteronverdien min ved eggløsning, og hva den lå på. Jeg fikk tatt prøven idag, og jeg hadde første dag i menstrusjonen den 18/8-07 Jeg har nettopp fått vite at blodprøven min progesteronverdi 2-3 dager etter eggløsning fant sted, var på 41,7. (eller 17 dager siden første mestruasjonsdag) Hva betyr dette? Hva bør målingen være 3 dager etter eggløsningen fant sted? eller kan jeg være gravid? vennligst svar meg så fort du kan,.,. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284062-progesteronverdi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.