Gjest klør meg i hodet Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Ei venninne har bursdag om en måned. Jeg er invitert, men jeg aner ikke hva jeg skal gi henne. Noen gode forslag? Hun får spa av noen annen, så det kan jeg ikke gi henne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Snakker du om bryllupsgave eller bursdagsgave? Hvor gammel er vedkommende og hvilke interesser har hun? 0 Siter
Gjest klør meg i hodet Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg mente at hun skal GIFTE SEG om en måned, hun har ikke bursdag!! Det er altså bryllupsgave jeg trenger forslag til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg mente at hun skal GIFTE SEG om en måned, hun har ikke bursdag!! Det er altså bryllupsgave jeg trenger forslag til. Har brudeparet noen felles interesser du kan kjøpe gave utfra? For man kjøper jo bryllupsgaver til _paret_, ikke bare til den ene... 0 Siter
Gjest klør meg i hodet Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Har brudeparet noen felles interesser du kan kjøpe gave utfra? For man kjøper jo bryllupsgaver til _paret_, ikke bare til den ene... Ja jeg har jo tenkt å gi gaven til begge. Men jeg aner ikke hva de har for felles interesser. Utenom at de venter barn, da.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg mente at hun skal GIFTE SEG om en måned, hun har ikke bursdag!! Det er altså bryllupsgave jeg trenger forslag til. Litt lettere å komme med forslag dersom du evner en ca pris. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 En bryllupsgave skal være til brudeparet, og ikke til bruden eller brudgommen. Så jeg håper den som gir spa-behandling gir til dem begge Du kan gi gavekort i en butikk du vet de har ting paret liker. Eller du kan kjøpe noe som er lett å bytte igjen. Tenk deg om, er det noe de trenger. Nye kasseroller, sølvbestikk, Hardangerbestikk, malerier, duker, sengetøy, vaser, servise, lamper, lysestaker. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 De har ganske sikkert en ønskeliste et sted. Ring og spør, det er vanlig å ha eks på glassmagasinet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.