Gå til innhold

Forslag til bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest klør meg i hodet
Skrevet

Ei venninne har bursdag om en måned. Jeg er invitert, men jeg aner ikke hva jeg skal gi henne. Noen gode forslag? Hun får spa av noen annen, så det kan jeg ikke gi henne.

Skrevet

Snakker du om bryllupsgave eller bursdagsgave? Hvor gammel er vedkommende og hvilke interesser har hun?

Gjest klør meg i hodet
Skrevet

Jeg mente at hun skal GIFTE SEG om en måned, hun har ikke bursdag!! Det er altså bryllupsgave jeg trenger forslag til.

Skrevet

Jeg mente at hun skal GIFTE SEG om en måned, hun har ikke bursdag!! Det er altså bryllupsgave jeg trenger forslag til.

Har brudeparet noen felles interesser du kan kjøpe gave utfra? For man kjøper jo bryllupsgaver til _paret_, ikke bare til den ene...

Gjest klør meg i hodet
Skrevet

Har brudeparet noen felles interesser du kan kjøpe gave utfra? For man kjøper jo bryllupsgaver til _paret_, ikke bare til den ene...

Ja jeg har jo tenkt å gi gaven til begge. Men jeg aner ikke hva de har for felles interesser. Utenom at de venter barn, da....

Skrevet

Litt lettere å komme med forslag dersom du evner en ca pris. :)

Skrevet

En bryllupsgave skal være til brudeparet, og ikke til bruden eller brudgommen. Så jeg håper den som gir spa-behandling gir til dem begge :)

Du kan gi gavekort i en butikk du vet de har ting paret liker. Eller du kan kjøpe noe som er lett å bytte igjen.

Tenk deg om, er det noe de trenger. Nye kasseroller, sølvbestikk, Hardangerbestikk, malerier, duker, sengetøy, vaser, servise, lamper, lysestaker.

Skrevet

De har ganske sikkert en ønskeliste et sted. Ring og spør, det er vanlig å ha eks på glassmagasinet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...