Gå til innhold

hva er det jeg holder på med???!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg ikke har godt av å være singel....Jeg tenker på sex hele tiden og griper muligheten når jeg kan!! Og det er ALT for ofte!! Jeg er 22 år og har hatt sex med 14 gutter....5 av dem hadde jeg et mer eller mindre forhold til. Jeg føler meg som en total TØS og tørr ikke si det til noen!!! Hver gang jeg har tatt en fyr med meg hjem/blitt med hjem holder jeg tett om det...Men jeg er så KÅT!!! Jeg bare må ha det (som TINE sier)....Derfor har jeg ikke godt av å være singel,jeg er redd at antalle bare øker...Jeg prøver å holde meg til de samme guttene,men det er alltid nye,deilige fristelser så er ute å går..Jeg skjems å si det men denne helgen lå jeg med to gutter samme kvelden...Han ene ble jeg med på et hotell,og da jeg gikk ringte en av de jeg har "koseavtale" med, og vips der lå vi i sengen hans..Vær så snill å si at jeg ikke er alene om dette!!! Si at jeg ikke er tøs....Og ikke misforstå meg,jeg blir ikke med hvem som helst!! Jeg er veldig kresen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284084-hva-er-det-jeg-holder-p%C3%A5-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skeptisk84

10

• Lillemus

2

• Babette

2

• Glimtipper

1

Men hva er problemet tenker jeg? Du nyter det, de nyter det(regner jeg med), så ..hva så? Beskytt deg og vær renslig, bruk prevensjon og test deg.

hmm når du sier "hva er problemet" så sier jeg TAKK for at noen ikke reagerer med avsky.... :)

problemet er egentlig bare at jeg ikke vil holde på sånn mer...for jeg føler meg litt "billig" til tider. Men jeg vet ikke,jeg ville vel egentlig bare høre hvordan dere andre har det der ute!

Ha sex når du ønsker det, du.

Jeg har aldri forstått dette med å være "billig". Det er jo ikke snakk om å selge noe, det er kun to (eller flere) voksne mennesker som har det fint sammen. Så lenge du trives med det, så er det ingenting galt med det.

Gjest det som er rett for deg

hmm når du sier "hva er problemet" så sier jeg TAKK for at noen ikke reagerer med avsky.... :)

problemet er egentlig bare at jeg ikke vil holde på sånn mer...for jeg føler meg litt "billig" til tider. Men jeg vet ikke,jeg ville vel egentlig bare høre hvordan dere andre har det der ute!

Det spiller ingen rolle hva som er normalt eller ikke, billig eller ikke. Det det dreier seg om er jo til syvende og sist at du må leve i takt med deg selv, hva nå enn det er. Vi vokser opp og formes av så mangt. Noe drar vi med oss fra foreldreneog barndom, annet fra det samfunnet vi forholder oss til i dag, media, venner osv. Men du må føle du lever i takt med deg selv. Det har lite med ord som tøs og slikt. Men her er noe i ubalanse. For du føler at noe ikke er rett slik jeg forstår deg. Behovet ditt for sex kan være skyhøyt, men det hjelper ikke om du får allverdens velsignelser hvis noe i deg ikke er komfortabel med det. Du har holdt på en stund og kjent at noe ikke stemmer.

Jeg har også lyst på sex. Og er singel. Men jeg føler ikke det er rett for meg å ha tilfeldig sex. Hver av oss må bare finne våre grenser. De er rette for oss. Du må lete litt mer for å finne dine. De trenger jo slett ikke være sølibat. Du må selv definere hva som er rett for deg for at mer enn seksualdriften din skal være fornøyd. Og så må du ta konsekvenser og styring deretter.

Annonse

Gjest Gurojenta

Det at du tenker litt igjennom dette er bra synes jeg. Har du sex med alle sammen for sex'ens skyld eller er det andre ting som gjør at du gjør disse tingene? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vet mange jenter har gjort slike ting av helt andre grunner, men det skal jeg ikke gå inn på nå.

En ting jeg uansett vil be deg tenke litt på er: Hva tror du en eventuell kjæreste senere vil synes om dette? Tror du det vil spille noen rolle eller vil han synes det er helt greit? For hvordan vil det være å miste en person man elsker fordi man i fortiden kanskje har gjort noe "dumt" man vil angre på senere. Problemet med fortiden er jo at den aldri kan endres senere, gjort er gjort... Vil bare be deg tenke på dette, for dette er viktig.

Jeg sier ikke at det du gjør er feil, men jeg sier heller ikke at det er riktig. Man må selv sette egne grenser og finne ut hva man vil. En løsning for deg hvis du er redd for "antallet" du kan komme opp i, kan kanskje være å skaffe seg noen faste elskere?

Jeg er ikke helt enig i flere av de andre svarene her. Jeg synes dette er mye. Eller antallet er ikke å så voldsomt ennå, men jeg reagerer på måten du holder på.

Jeg ser at liker du det og er komfortabel med det, så skal du gjøre det er noen som sier, men alt har sin grense.

Det er litt merkelig at de som forsvarer dette mest sannsynlig ikke ville ha hatt noe med en rundbrenner å gjøre. Hvor mange her inne har ikke huffet seg og grøsset ved tanken på Rune Rudberg? Det har ikke bare med utseende hans å gjøre men også med antall partnere det sies at han har hatt.

Jeg tror at antall partnere og hva et menneske har som fortid teller for de aller fleste. Noen påstår at det ikke teller og det finnes sikkert unntak her også, men 95 % vil bry seg om det.

Jeg mener det aldri er positivt med altfor mange partnere, uansett om det er en kvinne eller en mann.

Jeg bryr meg selvsagt om hvilken fortid min partner har hatt, uansett hva det gjelder, jeg vil bry meg om hun har vært voldelig, rusmisbruker, kriminell, osv.....selv om dette ikke kan semmenlignes med det seksuelle. Noe vil bety mer enn andre ting.

Så hvorfor ikke forsøke å holde deg til færre menn? Det er normalt å være kåt i din alder og liker å utforske og nyte det, men antall partnere kan fort bli svært høyt etter hvert.

Husk alt du står for i livet sier noe om deg som person i en eller annen retning. Bare så det er sagt, jeg ser ikke på deg som noen tøs, men kanskje litt lettvin.

Gjest Gurojenta

Jeg var akkurat som deg, og hadde vel samme antall partnere når jeg var på den aleren du er nå. Jeg fikk aldri nok og hadde ingen betenkeligheter med ONS.

Men nå over 15 år senere angrer jeg som gal. Jeg kan aldri endre fortiden min, jeg må leve med dette resten av livet selvom det ikke føles som noen del av meg. Jeg slet med kjærester og gutter jeg ble glad i, fordi de ikke taklet å høre sannheten om mitt tidligere liv. Heldigvis har jeg møtt en nå som lar fortid være fortid og aksepterer meg for den jeg er nå.

Men kunne jeg gjort ting om igjen, hadde jeg ikke levd på denne måten. Jeg hadde heller skaffet meg en fast elsker og fått stilet det største behovet der. Eller skaffet leketøy som kunne hjulpet meg. For er det noe jeg angrer på her i livet så er det mine ekstremt dumme handlinger fra jeg var på din alder, dette stemplet må jeg leve med til jeg dør og det er vondt å vite.

SKJERP DEG FØR DET ER ALT FOR SENT!

14 gutter i en alder av 22 år synes jeg ikke er voldsomt mye. Dersom du heller ikke har noen langvarige forhold bak deg synes jeg ihvertfal ikke det er så mye.

Jeg er veldig frisinnet, og liker ikke at andre bedømmer folk utifra antall sex partnere de har hatt. Når det er sagt er det desverre likevel mange som gjør nettopp det. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet meg en fast sexpartner, som er like kåt som deg. Og skaff deg et leketøy raskt hvis du ikke allerede har en fra før.

Gjest this is a signature

Du har tydeligvis meget høy libido..

Jeg er faktisk glad for at jeg ikke har så stor sexlyst..Men i det siste har jeg faktisk følt meg ganske desperat..Selv om jeg har lyst å ha sex, har jeg ikke blit med noen hjem..

Jeg tror kanskje jeg savner nærheten mest, ikke sexen..

Annonse

Gjest this is a signature

14 gutter i en alder av 22 år synes jeg ikke er voldsomt mye. Dersom du heller ikke har noen langvarige forhold bak deg synes jeg ihvertfal ikke det er så mye.

Jeg er veldig frisinnet, og liker ikke at andre bedømmer folk utifra antall sex partnere de har hatt. Når det er sagt er det desverre likevel mange som gjør nettopp det. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet meg en fast sexpartner, som er like kåt som deg. Og skaff deg et leketøy raskt hvis du ikke allerede har en fra før.

Enig med du..Et hjelpemiddel bør du absolutt ha..:)

Det at du tenker litt igjennom dette er bra synes jeg. Har du sex med alle sammen for sex'ens skyld eller er det andre ting som gjør at du gjør disse tingene? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vet mange jenter har gjort slike ting av helt andre grunner, men det skal jeg ikke gå inn på nå.

En ting jeg uansett vil be deg tenke litt på er: Hva tror du en eventuell kjæreste senere vil synes om dette? Tror du det vil spille noen rolle eller vil han synes det er helt greit? For hvordan vil det være å miste en person man elsker fordi man i fortiden kanskje har gjort noe "dumt" man vil angre på senere. Problemet med fortiden er jo at den aldri kan endres senere, gjort er gjort... Vil bare be deg tenke på dette, for dette er viktig.

Jeg sier ikke at det du gjør er feil, men jeg sier heller ikke at det er riktig. Man må selv sette egne grenser og finne ut hva man vil. En løsning for deg hvis du er redd for "antallet" du kan komme opp i, kan kanskje være å skaffe seg noen faste elskere?

tja...jeg går ut ifra at jeg først og fremst er ilag med dem for å tilfredstille mine seksuelle behov,men av og til er det også for at jeg ikke føler meg så ensom da...ekkelt å si det men sånn er det faktisk. Men stort sett er det bare pga av sexen. Jeg har prøvd å holde meg til faste partnere men det ender opp enten med at de forelsker seg i meg (uten tilbakemelding) eller at jeg føler mer for dem,og da slutter jeg det med en gang for jeg er livredd for å bli såret igjen. Og leketøy er SLETT ikke nok for meg!!jeg må ha hele pakken :) Å bare for å svare på det flere har sagt om at "hva kommer din fremtidige kjæreste til å si", jeg kommer ikke til å si det rett å slett... Men jeg skal seriøst skjerpe meg,å prøve litt mindre alkohol i helgene...

Du har tydeligvis meget høy libido..

Jeg er faktisk glad for at jeg ikke har så stor sexlyst..Men i det siste har jeg faktisk følt meg ganske desperat..Selv om jeg har lyst å ha sex, har jeg ikke blit med noen hjem..

Jeg tror kanskje jeg savner nærheten mest, ikke sexen..

Ja kanskje det...Jeg har følt så sterkt for sex siden jeg var 13-14...Og etter jeg hadde hatt sex for 1 gang og ble dumpet av han samme etter noen mnd,ble sex like normalt som å spise frokost! Men når jeg først har sex,betyr det mye hvordan den er!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...