Gjest tenk deg om, da. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hehe ja det er nok mangen som kan ligge med hvem så helst men jeg understreker bare at jeg er kresen. Og for siste gang, jeg kommer ikke til å si sannheten om det er min store eller lille kjærlighet!! For JA jeg skammer meg over det,det har jeg jo sagt! Du skammer deg over det, men du vil likevel fortsette med det? Hmm....litt lite modent, spør du meg. At du ikke forteller sannheten til den du ender opp med en vakker dag, vel,det vil bare komme til å gjøre vondt - for ham og for deg. Og tro meg, jeg har vært sammen med menn som sier de har ligget med 5, men jommen så merkes det at de har ligget med et titalls større antall...Så ikke tro at din kommende er så naiv, da.. Dessuten, kresen, ja, vær det du, men det har i grunn lite å si når alt kommer til alt? De er jo bare en i rekka di likevel, sant? Niks, stopp opp litt og tenk deg om...Forresten så ble jeg gravid med en av mine mange, og DET var det som fikk meg til å stoppe helt...og angrer i dag som bare det. har en fantastisk mann som fortjente bedre, at jeg hadde holdt meg mer i skinnet da jeg var yngre..Lite kult for ham,mom du skjønner Men lykke til, da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284084-hva-er-det-jeg-holder-p%C3%A5-med/page/3/#findComment-2283720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du skammer deg over det, men du vil likevel fortsette med det? Hmm....litt lite modent, spør du meg. At du ikke forteller sannheten til den du ender opp med en vakker dag, vel,det vil bare komme til å gjøre vondt - for ham og for deg. Og tro meg, jeg har vært sammen med menn som sier de har ligget med 5, men jommen så merkes det at de har ligget med et titalls større antall...Så ikke tro at din kommende er så naiv, da.. Dessuten, kresen, ja, vær det du, men det har i grunn lite å si når alt kommer til alt? De er jo bare en i rekka di likevel, sant? Niks, stopp opp litt og tenk deg om...Forresten så ble jeg gravid med en av mine mange, og DET var det som fikk meg til å stoppe helt...og angrer i dag som bare det. har en fantastisk mann som fortjente bedre, at jeg hadde holdt meg mer i skinnet da jeg var yngre..Lite kult for ham,mom du skjønner Men lykke til, da. ''Og tro meg, jeg har vært sammen med menn som sier de har ligget med 5, men jommen så merkes det at de har ligget med et titalls større antall...'' Hvordan merker man det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284084-hva-er-det-jeg-holder-p%C3%A5-med/page/3/#findComment-2283746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du skammer deg over det, men du vil likevel fortsette med det? Hmm....litt lite modent, spør du meg. At du ikke forteller sannheten til den du ender opp med en vakker dag, vel,det vil bare komme til å gjøre vondt - for ham og for deg. Og tro meg, jeg har vært sammen med menn som sier de har ligget med 5, men jommen så merkes det at de har ligget med et titalls større antall...Så ikke tro at din kommende er så naiv, da.. Dessuten, kresen, ja, vær det du, men det har i grunn lite å si når alt kommer til alt? De er jo bare en i rekka di likevel, sant? Niks, stopp opp litt og tenk deg om...Forresten så ble jeg gravid med en av mine mange, og DET var det som fikk meg til å stoppe helt...og angrer i dag som bare det. har en fantastisk mann som fortjente bedre, at jeg hadde holdt meg mer i skinnet da jeg var yngre..Lite kult for ham,mom du skjønner Men lykke til, da. ''fantastisk mann som fortjente bedre, at jeg hadde holdt meg mer i skinnet da jeg var yngre'' Som fortjente bedre? Er man en bedre kjæreste eller mer verdt som menneske hvis man bare har vært sammen med noen få? Nå tror jeg du er ute på ville veier. Dette er jo nummeret før å sjekke at det er blod på lakenet etter bryllupsnatta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284084-hva-er-det-jeg-holder-p%C3%A5-med/page/3/#findComment-2283750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjbxlkjxg Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hei! kanskje løsningen er å finne EN sexpartner? da får du sex, og føler deg nok ikke så billig. jeg er selv 23 og har hatt ca 25 sexpartnere. men har aldri hatt sex med to samme kvelden. føler meg ikke billig så lenge ingen av disse henger sammen , ingen som vet hvor mange jeg har vært med:P men jeg er heller ikke stolt av det, har liksom "glemt" den tiden. lagt den bak meg. nå har jeg hatt en kjæreste i snart 1 år, vi har fortsatt sex 2-3 ganger om dagen - det kunne ikke ha vært bedre. anbefaler heller det. hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284084-hva-er-det-jeg-holder-p%C3%A5-med/page/3/#findComment-2302813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentee23 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 by the way.. er et lite antall gutter som har vært med et mindre antall enn 14 nå til dags som er i 20-åra.. så du trenger vel ikke å lyve om antallet.. gjorde ikke jeg ovenfor min kjæreste, som ja - har vært med faktisk fler enn meg. pripne folk som sitter her eller. hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284084-hva-er-det-jeg-holder-p%C3%A5-med/page/3/#findComment-2302815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.