Gå til innhold

Hoster opp blodtilblandet slim etter oppkast...

Anbefalte innlegg

I går da jeg kastet opp merket jeg i etterkant at når jeg harket opp slim, var det blodtilblandet.

Kan det være pga jeg kastet opp matrester som kan ha skrapt opp spiserøret?? Hoster i dag også fortsatt opp litt blodtilblandet slim, men det er vel rester fra i går.

Sist jeg hadde slikt, var noen uker siden. Da hadde jeg kastet så voldsomt opp at jeg begynte å blø neseblod, og da harket jeg opp blodtilblandet slim, men da regnet jeg med at det kom fra nesen. Nå har jeg ikke blødd neseblod. Kan det være noe mer alvorlig? Tenker litt på magesår og, siden jeg kaster opp så mye, og en del magesyre, om jeg kan ha tatt skade av det?

Fortsetter under...

I går kastet jeg opp kraftig, og det endte med at jeg kastet opp litt blod på slutten. Var skikkelig sår i halsen etterpå.

Hva med at du kommer deg til legen? Det er vel ike spesielt normalt å spy i hytt og gevær på den måten?

Gjest Shira :o)

Det kan være magesår, eller noe annet. Du kan ha sprengt ett blodkar når du kastet opp, da blir det gjerne blodig slim etterpå.

Uansett bør du ha deg til legen, du kaster opp, har blod i oppkastet, du har mye magesyre. Så ring legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...