Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skitt,har stor dag neste helg og begynner nå å få endel å tenke på,vil jo helst ha det mest mulig vellykket.

Har bedt ca.40 stk,har fått bestilt maten(koldtbord) idag men det er også allt jeg har fått gjort,så nå begynner tankepresset på alt som skal til,mangler både glass,bestikk,fat og div.bord og stoler,hjelp.

Skal få lånt noe da men allikevel,føler presset nå.

Vel det jeg lurer på er om noen har forslag til en vellykket fest,her blir jo mange forskjellige typer mennesker,mange som ikke har møttes før,og mildt sagt endel forskjellige typer mennesker,noen som har noen ideer/meninger omhvordan få det mest mulig kos og minst mulig stress for meg.

Burde vel egentlig hatt en visevert eller noe,men det er vel helst til bryllup og denslags også koster det vel endel og det ser ut som pengene skal få bein å gå på uansett,så det må jeg vel bare stå over,er kanhende litt sent ute med det også.

Vel noen forslag til noe artig til dagen min mottas med stor glede,kanhende du selv har hatt samme type besøk.

Skrevet

''her blir jo mange forskjellige typer mennesker,mange som ikke har møttes før,og mildt sagt endel forskjellige typer mennesker''

En bursdag jeg var i så ba verten/jubilanten gjestene sine om å presentere seg og gjerne si noen ord om hvordan de kjente jubilanten, og noen sa også hva de synes om henne.

Jeg for min del misliker at folk skal stå i forsamlinger, men det må du se. Ellers er det vel bare å spille musikk, ha en morsom sang (den med pappører og tenner) kanskje?

Gratulerer med stor dag i vente :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...