Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.jeg er en gutt på 20 år som lider av tarmsykdommen chron's. Da jeg var veldig syk,ble jeg satt på store doser med prednison medikamenter.jeg var da begynt i puberteten.legene sa at puberteten kunne stoppe opp, noe den gjorde.jeg er forlengst sluttet med de medikamentene, puberteten forsatte.og jeg utviklet meg vidre.Men penisen min og testiklene vokste aldri noe mer.. dette har jeg aldri fortalt til noe lege.. jeg har lest at utstyret vokser til man er 20.men ikke hos meg... dette er et stort problem i hverdagen for meg.jeg vil ikke vise meg naken blandt folk..jeg tar aldri badstu,dusjer aldri ofentlig....osv...dette er noe jeg lider for.Alle mine venner snakker om sex....men jeg har ingen erfaring... mitt spørsmål er da: er det mulig for meg nå i en alder av 20 år og bli satt på hormoner eller lignende for og sette igang puberteten igjen..og at utstyret kan vokse, iallefall slik at jeg kan ha en bra og noe lunde ok hverdag.... jeg er ikke av den typen som vil ha større utstyr bare for å brife rundt.....jeg ønsker bare å ha en bra hverdag....med normal penis... hilsen ensom og fortvilet gutt på 20 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284109-underliv-hos-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...