Gjest Marie Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 min mann Tore , f.41 har vært innlagt for lungebetennelse på Lillehammersykehus og kom derfra med en enterokokkinfeksjon som utartet seg til nesten kroniske store leggsår rundt begge beina. han ble behandlet med forksjellige antibiotika uten virkning. Det ble foretatt daglig sårskifte hjemme i 2 måneder.Han utviklet dessuten rød prikket hud på armer, ansikt, røde bein, hender og føtter. Nå er sårene nesten leget, uten at hudfargen er forandret eller prikkene har forsvunnet. han lider under forferdelig svie på føttene, (brennende hender og føtter), kan nesten ikke stå/gå og ligger på det meste. han virker veldig syk. jeg må nevne at han har kardiomypathi og hjerteflimmer i høyre forkammer. Nå lurer jeg veldig om det er noen som kan hjelpe oss med riktig diagnose og behandling så snart som mulig - dette har vart nå siden slutten av mai og han blir bare verre. Med håpefulle vennlige hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284120-erytromelalgi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.