Gå til innhold

Vibrator..Redd for å bruke den

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal mye til for at naboen hører den under dyna, dette er såkaldt høyfrekvent lyd og den dempes relativt raskt.

Men kan du ikke prøve den på ettermiddagn/kvelden så du kan ha litt musikk på samtidig?

Klarer ikke å ha musikk på, mister konsentrasjonen..:)

Annonse

Mister konsentrasjonen med utenforstående lyder..

Dør av flauhet om noen hadde hørt det da..

Tror du andre er så interessert i ditt liv at de nilytter etter små durelyder? ;-)

Hvis du verken tåler andre lyder fordi du mister konsentrasjonen og ikke tør bruke den fordi noen kan høre det er det ikke så mye annet å gjøre enn å la være å bruke den.

Annonse

Ja..:) Men totalt noia underveis da..:) Satte på litt musikk.

Tror ikke det høres. Er ikke helt inne på teknikken ennå..:) I had to finish it myself

Hørtes ut som om det ble litt stresset fordi du var redd for at det skulle høres. Det skal svært mye til for at dette høres i et annet rom, så bare slipp deg løs.

Du trenger helt sikkert litt tid på å bli kjent med den for at du skal få fullt utbytte av den, men fortsett å tren, dette tror jeg blir bra etter en stund:-)

Blir spennende dette:-)

Hørtes ut som om det ble litt stresset fordi du var redd for at det skulle høres. Det skal svært mye til for at dette høres i et annet rom, så bare slipp deg løs.

Du trenger helt sikkert litt tid på å bli kjent med den for at du skal få fullt utbytte av den, men fortsett å tren, dette tror jeg blir bra etter en stund:-)

Blir spennende dette:-)

Det er kun en vibrator altså (ikke dildo)..

Men ja, trenger vel tid til å finne ut av teknikk, etc..:)

Tar nok en stund før jeg klarer å slappe av..Får finne ut av når naboene mine pleier å være borte.

Det er kun en vibrator altså (ikke dildo)..

Men ja, trenger vel tid til å finne ut av teknikk, etc..:)

Tar nok en stund før jeg klarer å slappe av..Får finne ut av når naboene mine pleier å være borte.

Skjønte at det var vibrator og ikke dildo.

Tror at du kommer til å bruke den titt og ofte bare du blir vant med bruken eller hvordan du skal bruke den og ikke minst lyden. Du reagerer nok mer på lyden nå i starten enn hva du vil gjøre senere når du har blitt vant med den.

Dur i vei:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...