morsan Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle gå med bare legger helt til september, men i morges var det alt for kjølig, og jeg måtte bite i det sure eplet og ta på nylons...;-) Men kanskje jeg i morgen heller ta på et skikkelig langt skjørt? *elsker å vifte med tærne i sandaler* ja ja, det var i grunnen bare dette jeg ville fortelle. Ha en riktig god dag alle sammen 8-) 0 Siter
birdie Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Neste år skal jeg også gå med skjørt! Med dagens fasong ville jeg enten sett ut som stappa wienerwürst eller et vandrende telt. Bleh. *planlegger kveldens treningsøkt* Men det er kjølig blitt, ja - til og med vår glødelampe av en femåring tar på seg jakke om morgenene nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Langt skjørt + longs uten føtter = sprelle med bare tær i sandalene. ) 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Langt skjørt + longs uten føtter = sprelle med bare tær i sandalene. ) Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-) Sidsel Sidserk kan kanskje klare seg uten nylon ut uka;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Neste år skal jeg også gå med skjørt! Med dagens fasong ville jeg enten sett ut som stappa wienerwürst eller et vandrende telt. Bleh. *planlegger kveldens treningsøkt* Men det er kjølig blitt, ja - til og med vår glødelampe av en femåring tar på seg jakke om morgenene nå. Og har man skolebarn som går selv frem og tilbake, risikerer man at jakka blir igjen på skola! ;-) Kaldt om morgenen - godt og varmt i 2-tida når skola er slutt....;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg nekter plent å legge vekk Dr Martens sandalene mine før oktober! *sta* Men siden jeg ser at det er spådd 8-9 grader i hjembyen til kjæresten resten av uka, tror jeg kanskje jeg lar dem bli her hjemme likevel... *pakker sekken* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Her er det langtfra noe sandalvær i dag... 7 grader og regn Ønsker meg 24 grader og sol... Dette ser ut til å bli en veeeldig lang høst, gitt. Langtidsvarselet sier drittvær fram til mai -08 *realistisk i Trøndelag* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg nekter plent å legge vekk Dr Martens sandalene mine før oktober! *sta* Men siden jeg ser at det er spådd 8-9 grader i hjembyen til kjæresten resten av uka, tror jeg kanskje jeg lar dem bli her hjemme likevel... *pakker sekken* Mailadressen din...? Skulle endelig sende deg bilder av ungene - og borte var adressen... 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1188375032' post='3664390] Her er det langtfra noe sandalvær i dag... 7 grader og regn Ønsker meg 24 grader og sol... Dette ser ut til å bli en veeeldig lang høst, gitt. Langtidsvarselet sier drittvær fram til mai -08 *realistisk i Trøndelag* ;-) Her på Østlandet har det vært kjempeflott vær lenge nå, men det merkes om morgen og kveld at det er høst. Skal vedde på at jeg kommer til å svette i strømpebuksa på bussen hjem i dag! :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Det er kaldt om morgenen ja - men jeg fortsetter trassig med sandaler (uten sokker ja) og knekort skjørt! 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Det er kaldt om morgenen ja - men jeg fortsetter trassig med sandaler (uten sokker ja) og knekort skjørt! Imponert! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-) Sidsel Sidserk kan kanskje klare seg uten nylon ut uka;-) ''Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)'' Da synes jo longsen da? Men det er kanskje moderne nå om dagen? Jeg er temmelig blond på sånt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1188375102' post='3664392] Mailadressen din...? Skulle endelig sende deg bilder av ungene - og borte var adressen... Første bokstav i for- og mellomnavn+etternavnet [email protected] 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 ''Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)'' Da synes jo longsen da? Men det er kanskje moderne nå om dagen? Jeg er temmelig blond på sånt. En kan da ikke unngå å se at longsen _skal_ synes i disse dager..? En får jo nærmest inntrykk av at halvparten av damene går med korte skjørt eller kjoler og longs uten fot om dagen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ja, grøss og gru, høsten har virkelig kommet tidlig - 4 grader var det hjemme i morges. En trøst at solen skinner, dog. 8 måneder til vi igjen går strømpeløse her på berget - sukk! Men heldigvis skal jeg på noen små avstikkere sørover i høst og vinter :-). 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Ja, grøss og gru, høsten har virkelig kommet tidlig - 4 grader var det hjemme i morges. En trøst at solen skinner, dog. 8 måneder til vi igjen går strømpeløse her på berget - sukk! Men heldigvis skal jeg på noen små avstikkere sørover i høst og vinter :-). Jeg lurer på om jeg skal driste meg til å være strømpeløs igjen i morgen! ;-) ikke minst fordi da kan jeg gå i sandaler!! Tærne mine protesterer fælt np etter den første dagen på lenge i torturredskapet bedre kjent som 'pene damesko' ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 ''Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)'' Da synes jo longsen da? Men det er kanskje moderne nå om dagen? Jeg er temmelig blond på sånt. *knegg* kom deg ut av senga og se hva folk går med for tiden, da;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer på om jeg skal driste meg til å være strømpeløs igjen i morgen! ;-) ikke minst fordi da kan jeg gå i sandaler!! Tærne mine protesterer fælt np etter den første dagen på lenge i torturredskapet bedre kjent som 'pene damesko' ;-) Har ententlig bannet på at jeg ikke skal leke åttitallsfjortis i sorte tights under skjørtet, men er fristet i disse dager. Hm, har de på H&M, tro? *vurderer en lunsj-utflukt* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Første bokstav i for- og mellomnavn+etternavnet [email protected] du har mail! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Har ententlig bannet på at jeg ikke skal leke åttitallsfjortis i sorte tights under skjørtet, men er fristet i disse dager. Hm, har de på H&M, tro? *vurderer en lunsj-utflukt* Jeg har heller ikke "kommet inn i" den moten med disse tightsene - innbiller meg at det ser litt teit (HA HA!) ut, men det er jo litt praktisk da, når morgenene blir kjølige... Kanksje jeg også skal ta en liten tur ut....? Fant du noe på H&M? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.