Gå til innhold

Nylonstrømpenederlag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle gå med bare legger helt til september, men i morges var det alt for kjølig, og jeg måtte bite i det sure eplet og ta på nylons...;-)

Men kanskje jeg i morgen heller ta på et skikkelig langt skjørt?

*elsker å vifte med tærne i sandaler*

ja ja, det var i grunnen bare dette jeg ville fortelle. Ha en riktig god dag alle sammen 8-)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Lillemus

5

• mariaflyfly

3

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neste år skal jeg også gå med skjørt! Med dagens fasong ville jeg enten sett ut som stappa wienerwürst eller et vandrende telt. Bleh. *planlegger kveldens treningsøkt*

Men det er kjølig blitt, ja - til og med vår glødelampe av en femåring tar på seg jakke om morgenene nå.

Skrevet

Langt skjørt + longs uten føtter = sprelle med bare tær i sandalene. :o)

Skrevet

Langt skjørt + longs uten føtter = sprelle med bare tær i sandalene. :o)

Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)

Sidsel Sidserk kan kanskje klare seg uten nylon ut uka;-)

Skrevet

Neste år skal jeg også gå med skjørt! Med dagens fasong ville jeg enten sett ut som stappa wienerwürst eller et vandrende telt. Bleh. *planlegger kveldens treningsøkt*

Men det er kjølig blitt, ja - til og med vår glødelampe av en femåring tar på seg jakke om morgenene nå.

Og har man skolebarn som går selv frem og tilbake, risikerer man at jakka blir igjen på skola! ;-) Kaldt om morgenen - godt og varmt i 2-tida når skola er slutt....;-)

Skrevet

Jeg nekter plent å legge vekk Dr Martens sandalene mine før oktober! *sta*

Men siden jeg ser at det er spådd 8-9 grader i hjembyen til kjæresten resten av uka, tror jeg kanskje jeg lar dem bli her hjemme likevel... *pakker sekken*

Skrevet

Her er det langtfra noe sandalvær i dag... 7 grader og regn :(

Ønsker meg 24 grader og sol...

Dette ser ut til å bli en veeeldig lang høst, gitt. Langtidsvarselet sier drittvær fram til mai -08 *realistisk i Trøndelag*

Skrevet

Jeg nekter plent å legge vekk Dr Martens sandalene mine før oktober! *sta*

Men siden jeg ser at det er spådd 8-9 grader i hjembyen til kjæresten resten av uka, tror jeg kanskje jeg lar dem bli her hjemme likevel... *pakker sekken*

Mailadressen din...? Skulle endelig sende deg bilder av ungene - og borte var adressen...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1188375032' post='3664390]

Her er det langtfra noe sandalvær i dag... 7 grader og regn :(

Ønsker meg 24 grader og sol...

Dette ser ut til å bli en veeeldig lang høst, gitt. Langtidsvarselet sier drittvær fram til mai -08 *realistisk i Trøndelag*

;-)

Her på Østlandet har det vært kjempeflott vær lenge nå, men det merkes om morgen og kveld at det er høst.

Skal vedde på at jeg kommer til å svette i strømpebuksa på bussen hjem i dag! :-(

Skrevet

Det er kaldt om morgenen ja - men jeg fortsetter trassig med sandaler (uten sokker ja) og knekort skjørt!

Skrevet

Det er kaldt om morgenen ja - men jeg fortsetter trassig med sandaler (uten sokker ja) og knekort skjørt!

Imponert!

Skrevet

Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)

Sidsel Sidserk kan kanskje klare seg uten nylon ut uka;-)

''Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)''

Da synes jo longsen da? Men det er kanskje moderne nå om dagen? Jeg er temmelig blond på sånt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1188375102' post='3664392]

Mailadressen din...? Skulle endelig sende deg bilder av ungene - og borte var adressen...

Første bokstav i for- og mellomnavn+etternavnet [email protected]

:)

Gjest Elextra
Skrevet

Da synes jo longsen da? Men det er kanskje moderne nå om dagen? Jeg er temmelig blond på sånt.

En kan da ikke unngå å se at longsen _skal_ synes i disse dager..? En får jo nærmest inntrykk av at halvparten av damene går med korte skjørt eller kjoler og longs uten fot om dagen.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, grøss og gru, høsten har virkelig kommet tidlig - 4 grader var det hjemme i morges. En trøst at solen skinner, dog.

8 måneder til vi igjen går strømpeløse her på berget - sukk! Men heldigvis skal jeg på noen små avstikkere sørover i høst og vinter :-).

Skrevet

Ja, grøss og gru, høsten har virkelig kommet tidlig - 4 grader var det hjemme i morges. En trøst at solen skinner, dog.

8 måneder til vi igjen går strømpeløse her på berget - sukk! Men heldigvis skal jeg på noen små avstikkere sørover i høst og vinter :-).

Jeg lurer på om jeg skal driste meg til å være strømpeløs igjen i morgen! ;-) ikke minst fordi da kan jeg gå i sandaler!! Tærne mine protesterer fælt np etter den første dagen på lenge i torturredskapet bedre kjent som 'pene damesko' ;-)

Skrevet

*knegg* kom deg ut av senga og se hva folk går med for tiden, da;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal driste meg til å være strømpeløs igjen i morgen! ;-) ikke minst fordi da kan jeg gå i sandaler!! Tærne mine protesterer fælt np etter den første dagen på lenge i torturredskapet bedre kjent som 'pene damesko' ;-)

Har ententlig bannet på at jeg ikke skal leke åttitallsfjortis i sorte tights under skjørtet, men er fristet i disse dager. Hm, har de på H&M, tro? *vurderer en lunsj-utflukt*

Skrevet

Har ententlig bannet på at jeg ikke skal leke åttitallsfjortis i sorte tights under skjørtet, men er fristet i disse dager. Hm, har de på H&M, tro? *vurderer en lunsj-utflukt*

Jeg har heller ikke "kommet inn i" den moten med disse tightsene - innbiller meg at det ser litt teit (HA HA!) ut, men det er jo litt praktisk da, når morgenene blir kjølige... Kanksje jeg også skal ta en liten tur ut....? Fant du noe på H&M?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...