Gjest usikker på guttegaver Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hva kan det være? Jeg så et glassbilde (soria moria motiv; en gutt ser mot fjell) i ramme i en gaveforretning - kunne det vært noe? 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Bildet høres topp fint ut. Du kjenner gutten best til å vite om det faller i smak. Tenk så koselig om det henger på veggen når du kommer på besøk 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Det motivet er kjempefint, men jeg tviler på at det faller så voldsomt i smak hos fjortisgutta. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Bildet er sikket fint det men det er nok ikke det som står øverst på ønskelisten til en fjortisgutt for å si det sånn :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg kjenner mange gutter i den alderen, og ikke en eneste av dem ville blitt skikkelig glad for et sånt bilde i konfirmasjonspresang. 0 Siter
Piraye Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Sikkert fint det, men tror ikke det finnes en enste kofirmant som ville blitt glad for det... Penger! 0 Siter
Gjest usikker på guttegaver Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjenner mange gutter i den alderen, og ikke en eneste av dem ville blitt skikkelig glad for et sånt bilde i konfirmasjonspresang. Men har dere ingen andre forslag da? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Men har dere ingen andre forslag da? Det kommer selvsagt litt an på hvilken prisklasse man skal legge seg på - og guttens interesser. Men gode, varige gaver som er litt mer nyttige er f.eks. turutstyr: MagLite (lykt), sovepose, en god tursekk, Leatherman-kniv/verktøy og slikt. Og ting som feks høyttalere/dockingstasjon til iPod eller andre morsomme data/elektronikkdupeditter er som regel veldig populært i den alderen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.