Gjest ikke datakyndig tror jeg Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hei. Her er det sikkert noen kyndige som kan hjelpe. På profilen min på facebook, under bildet står det bare "Edit my profile". På andres profiler står det som oftest " Send xxxx a message" og "poke him". Synes de ordene på profilen min når andre ser den, eller har jeg fått slettet det. Det hadde jo vært greit om mine "friends" kunne sende meg beskjeder. Jeg finner i så fall ikke ut hvordan jeg får det tilbake. Setter min lit til dere :-) 0 Siter
litamor5 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hei! Alle andre får se "poke xxx" og "send xxx a message" på din sinde, eslv om du bare ser edit profile:o) Alt ok!!!! 0 Siter
peters Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hei! Alle andre får se "poke xxx" og "send xxx a message" på din sinde, eslv om du bare ser edit profile:o) Alt ok!!!! Tusen takk. Da kan jeg slappe av med det. Ha en fin kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.