Gå til innhold

Vaskemaskina mi lekker

Anbefalte innlegg

Gjest singel in the city
Skrevet

Jeg har problemer med vaskemaskina mi. Og har ikke greie på dette på en flekk. Slik var det mannen min som gjorde, men nå er han en saga blott. Så jeg har renset filteret. Det vil si jeg har jo ikke gjort det før, men tror jeg gjorde det rett..

Den lekker vann. Når den skyller, tror jeg. Å rense filteret hjalp ikke. Første gangen kom det ut mye lo sammen med vannet, andre gangen var det rent. Det kommer ikke fra slangen bakpå. Ser ut som det kommer under maskinen. Så hva kan dette være. Noen som har noen innspill.

PLIIIIS!

Skrevet

Skjekk vannlåsen ( eller hva den nå heter) hvis du har et system med et rør som slangen fra maskinen går i. Skru opp alle delen og rens dem.

Gjest singel in the city
Skrevet

Skjekk vannlåsen ( eller hva den nå heter) hvis du har et system med et rør som slangen fra maskinen går i. Skru opp alle delen og rens dem.

Nå er det gjort, og der var det mye dritt. For eksempel små softgunkuler.. Så nå har jeg skrudd opp dekselet bak og satt på maskina og det kommer ikke noe vann der i hvert fall. Forhåpentligvis er det i orden nå. Jeg prøver en vask i morgen.

Takk for tips.

Handy og

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...