morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 For ikke å snakke om sengetøy og håndklær... blir lei av å fylle halve bilen med slikt. Ja, det skjønner jeg godt. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Har hatt. Kjøpte overgang hos rørleggeren. Da så ikke kranen like pen ut, men fryktelig enkelt å bare klikke den på når man skal vaske. Utløpet i vasken. Kaldt vann. Raskt program, under en time, tror jeg. Også kunne man velge mellom to temperaturer på den jeg hadde. Kjekk liten sak :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Har hatt. Kjøpte overgang hos rørleggeren. Da så ikke kranen like pen ut, men fryktelig enkelt å bare klikke den på når man skal vaske. Utløpet i vasken. Kaldt vann. Raskt program, under en time, tror jeg. Også kunne man velge mellom to temperaturer på den jeg hadde. Kjekk liten sak :-) Hmmmmm hørtes jo ikke helt ueffent ut det der.... :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Ja, men på en hytte hadde jeg godtatt det! :-) Mer tungtvindt å vaske alt for hånd enn å koble til&fra! ;-) Sant nok! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.