Gå til innhold

Hvordan treffe folk...jeg vil, jeg vil...

Anbefalte innlegg

mil1365380270

...ha sex med. Jada, jeg er singel nå, og gidder ikke gjemme meg. Vil ikke ha forhold, bare sex med en som er pen i mine øyne, både kroppslig og til sinns. Ikke desperate duster, uerfarne menn eller innbilt verdensmestre, potensielle overgripere og ikke utro tosker. Skjønner det er mye forlangt, og synd er det, men er det noen som vet what to do? Noen sider uten perverse, talentløse idioter? Ikke kom med steder dere har sett på nett, trenger seriøse tips. Håper liksom å slippe kysse ørten frosker bare for å få en elsker å ringe ved behov. Hjelp!!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284246-hvordan-treffe-folkjeg-vil-jeg-vil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ei jente så kan ikke dette være det største problemet, men verden er full av de mennene du nevnte, men verden er også full av ordentlige menn.

Du kan treffe dem overalt, de er i nærmiljøet ditt, på treningssenteret, på pubben, på kafeterian, på butikken og ikke minst på nettet.

Du må bare sile litt, så alle tullingene forsvinner.

Gjest singel in the city

For ei jente så kan ikke dette være det største problemet, men verden er full av de mennene du nevnte, men verden er også full av ordentlige menn.

Du kan treffe dem overalt, de er i nærmiljøet ditt, på treningssenteret, på pubben, på kafeterian, på butikken og ikke minst på nettet.

Verden er også full av ordentlige menn.

Den setningen tar jeg med meg ut i dagen. For jeg har levd med den andre sorten. Jeg lurer av og til på om det finnes ordentlige menn, kvinner for den saks skyld, der ute. Bortsett fra meg da:o) Og hvor lenge varer det i tilfelle? Før feigheten tar over. Man hører den ene historien etter den andre.

Jeg er veldig såret og desillusjonert dessverre. Håper det er en fase.

Annonse

Verden er også full av ordentlige menn.

Den setningen tar jeg med meg ut i dagen. For jeg har levd med den andre sorten. Jeg lurer av og til på om det finnes ordentlige menn, kvinner for den saks skyld, der ute. Bortsett fra meg da:o) Og hvor lenge varer det i tilfelle? Før feigheten tar over. Man hører den ene historien etter den andre.

Jeg er veldig såret og desillusjonert dessverre. Håper det er en fase.

Verden er full av mennesker av alle slag og det er viktig å forsøke å trå varsomt. Men generelt så mener jeg at jeg stort sett kjenner ordentlige mennesker. Jeg ser selvsagt at noen er litt mer "hårete" enn andre, men stort sett er det gode emner med hensyn til personlige egenskaper.

Så jeg mener at det er godt håp:-)

Men det er selvsagt viktig å ikke være altfor kravstor heller og sette urealistiske krav, alle ville jo ha sider som ikke er 100 % bra, men de kan være til å leve med.

Alle må gi og ta litt:-)

Gjest singel in the city

Verden er full av mennesker av alle slag og det er viktig å forsøke å trå varsomt. Men generelt så mener jeg at jeg stort sett kjenner ordentlige mennesker. Jeg ser selvsagt at noen er litt mer "hårete" enn andre, men stort sett er det gode emner med hensyn til personlige egenskaper.

Så jeg mener at det er godt håp:-)

Men det er selvsagt viktig å ikke være altfor kravstor heller og sette urealistiske krav, alle ville jo ha sider som ikke er 100 % bra, men de kan være til å leve med.

Alle må gi og ta litt:-)

Men når det gjelder utroskap har jeg nulltoleranse. Det betyr likevel ikke at jeg ikke kunne tilgitt. Det kunne jeg under noen omstendigheter. Jeg har også nulltoleranse når det skjer over tid. Og vedkommende forteller det til andre enn sin partner. Og du må selv konfrontere partneren fordi han aldri kommer til deg for å si hva som skjer.

Ellers er jeg ikke ute etter det perfekte. Men jeg tror på redelighet. Ekteskap og forhold er ikke for feiginger. Man skal ikke ta minste motstands vei. Det er det altfor mange som gjør, og det gjør meg red for fremtidige forhold. Og etterpå har man tusen forklaringer, bortforklaringer, grunner, årsakssammenhenger osv.

Det er ikke lett å gå alltid. Men man trenger ikke gi den styggeste avskjedgaven som finnes. Det bør ikke være lettere å være utro enn å si at en ikke vil mer.

Men når det gjelder utroskap har jeg nulltoleranse. Det betyr likevel ikke at jeg ikke kunne tilgitt. Det kunne jeg under noen omstendigheter. Jeg har også nulltoleranse når det skjer over tid. Og vedkommende forteller det til andre enn sin partner. Og du må selv konfrontere partneren fordi han aldri kommer til deg for å si hva som skjer.

Ellers er jeg ikke ute etter det perfekte. Men jeg tror på redelighet. Ekteskap og forhold er ikke for feiginger. Man skal ikke ta minste motstands vei. Det er det altfor mange som gjør, og det gjør meg red for fremtidige forhold. Og etterpå har man tusen forklaringer, bortforklaringer, grunner, årsakssammenhenger osv.

Det er ikke lett å gå alltid. Men man trenger ikke gi den styggeste avskjedgaven som finnes. Det bør ikke være lettere å være utro enn å si at en ikke vil mer.

Jeg tror at de fleste er enige i det du skriver og alle er nok opptatt av dette i en eller annen grad.

For min del er ikke dette noe som opptar meg spesielt mye for å si det sånn. Dette er ikke noe jeg går rundt å tenker noe spesielt på. Det tar jeg der og da hvis det skulle oppstå. Men nå er ikke jeg noe spesielt sjalu av meg heller da.

For mye slike tanker kan stoppe det meste og tvilen kommer snikende ved nye forhold og langt inn i "gamle" forhold som har vart i mange år.

mil1365380270

Det er vanlig å ha det sånn etter et samlivsbrudd. Det går over. Ta det som det kommer. Jeg skjønner ikke at noen i våre dager tør å ha sex med noen de ikke kjenner. Er så mye fælt og skummelt ute og går at.

Ja, ikke sant! Derfor jeg ikke vil drive å lete. Må jeg teste ut folk, så gidder jeg ikke. Også vil jeg ikke noen skal bli forelsket i meg, og da har jeg litt problemer med hvordan jeg skal presentere hensiktene mine. De fleste er vel ute etter en kjæreste, vil jeg tro.

Gjest singel in the city

Jeg tror at de fleste er enige i det du skriver og alle er nok opptatt av dette i en eller annen grad.

For min del er ikke dette noe som opptar meg spesielt mye for å si det sånn. Dette er ikke noe jeg går rundt å tenker noe spesielt på. Det tar jeg der og da hvis det skulle oppstå. Men nå er ikke jeg noe spesielt sjalu av meg heller da.

For mye slike tanker kan stoppe det meste og tvilen kommer snikende ved nye forhold og langt inn i "gamle" forhold som har vart i mange år.

Jeg tenkte heller ikke på dette. Var ikke sjalu. Vet ikke hva det ordet betyr i praksis i mitt eget liv. Det blir vel slik at når du opplever svik og utroskap i det lange forholdet du har hatt, hvor du trodde du ikke hadde grunn til å være mistenksom, så tar det tid før en klarer å få tro igjen. Om mulig.

Det er vel bare alt for tidlig.

Jeg tenkte heller ikke på dette. Var ikke sjalu. Vet ikke hva det ordet betyr i praksis i mitt eget liv. Det blir vel slik at når du opplever svik og utroskap i det lange forholdet du har hatt, hvor du trodde du ikke hadde grunn til å være mistenksom, så tar det tid før en klarer å få tro igjen. Om mulig.

Det er vel bare alt for tidlig.

Det skjønner jeg, har du opplevd svik på denne måten og det kommer som lyn fra klar himmel, så er det naturlig at det vil sitte i en i svært lang tid.

Naturlig at det vi lvære noe som styrer tankene og noe man blir opptatt av også. Det vil nok ta en god stund før slike tanker slipper, hvis de slipper i det hele tatt.

Annonse

Jeg traff en elsker på finnenvenn.no da jeg var singel. :o) Han var en trivelig kar og vi treftes noen ganger over en periode på nesten ett år for gjensidig glede. Vi søkte egentlig partnere begge to, men jeg merket fort at det var for tidlig for meg etter samlivsbruddet så vi var elskere en periode istedet.

Senere traff jeg han som ble mitt livs store kjærlighet på samme nettsted. :o)

mil1365380270

Jeg traff en elsker på finnenvenn.no da jeg var singel. :o) Han var en trivelig kar og vi treftes noen ganger over en periode på nesten ett år for gjensidig glede. Vi søkte egentlig partnere begge to, men jeg merket fort at det var for tidlig for meg etter samlivsbruddet så vi var elskere en periode istedet.

Senere traff jeg han som ble mitt livs store kjærlighet på samme nettsted. :o)

Finnenvenn...er det mange seriøse der? Er så mange drittsekker. Har sett på Cupido, virker som det er utrolig mye potensiell utroskap.

mil1365380270

Tror jeg vet hva jeg vil ha. Men hvordan vite at folk ikke lyver......

Tror jeg vet hva jeg vil ha. Men hvordan vite at folk ikke lyver......

Hva skal de lyve om hvis du kun er ute etter sex? Det må i tilfelle være at de lyver om at de er i et forhold eller ikke da. Da må du i tilfelle ta stilling til om du ønsker en mann til den bruken som er det.

Men jeg skjønner ikke det helt store problemet rundt dette, hvis du bare skal ha en elsker. Finner du ut noe som ikke passer deg, så er det vel bare å kaste han ut døra?

Det virker som om at du skal ha en elsker som har de samme egenskapene/kvalitetene som du letere hvis du skulle ha delt livet ut med han.

Hvis det er så, så vil du jo garantert bli forelsket i han.

Leter du etter en elsker eller enn en fremtidig partner?

Finnenvenn...er det mange seriøse der? Er så mange drittsekker. Har sett på Cupido, virker som det er utrolig mye potensiell utroskap.

Tja.. Jeg traff flere veldig ordentlige og skikkelige menn på finnenvenn jeg, men det er klart - jeg måtte sortere ut mye rart også. :o)

mil1365380270

Det kan man aldri vite. Og jeg synes du skal slå fra deg disse planene. Kan du ikke begynne med hardangersøm i stedet? Det er mindre risikofylt.

Ja, og Hardangersøm har jeg jo alltid hatt lyst til ;-) Nei, jeg har hatt lyst til helt andre ting, og sånn jeg ser det, har jeg nå sjansen :-) Jeg har kjemlpeyst, hvorfor skal jeg ikke benytte anledningen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...