Gjest snart ferdig Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hei! Vi holder på å rydde økonomi og har nå kommet så langt at vi er kredittverdige igjen noe som betyr at vi kan søke lån osv.. Vi har noen inkassosaker igjen som blir 30000 tilsammen (fått rabatt). Lurer på om vi skal søke lån for å få gjort opp hele greia i ett for det er derfor vi har fått rabatt. Hvis vi ikke betaler 30000 i september så kommer det hele seg på ca 50000 ved avdragsordning. Hva blir smartest? ta opp lån uten sikerhet eller betale avdrag? Betaler vi avdrag så blir inkassosakene stående over 1 år. (Vi har ingenting å låne på for tiden og vi har ingen kausjonist derfor må vi ha lån uten sikkerhet) 0 Siter
Speak Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Inkassosaker blir alltid dyrt. Jeg hadde prøvd meg i banken for å se om jeg hadde fått lån der. Blir nok mye billigere om de da vil gi deg lån. 0 Siter
Gjest snart ferdig Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Skjønner at det blir billigst i banken vi er kunder i, bare at vi har nettopp fått lån på huset vårt sånn at vi kunne kjøpe bil og litt annet. Vet ikke om vi tør gå i banken nå å låne enda mere da vi nettopp har vært igjennom lånesøknader der. (Vi ble anbefalt å låne alt på huset sånn at bilen står uten pant) 0 Siter
mrxx Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Uten tvil lønner det seg å låne i bank og bli kvitt alt som tilhører innkassosaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.