Gå til innhold

vil bare si hei....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen(som gidder å lese dette)!

I går mandag 28 var tiden herkommet opp i 3 ukers innleggelse(min 3. lange innleggelse)...tiden her kommer til å bli myyyye lengre har jeg fått forståelse av..etter legen...

har det helt for jævlig her..orker ikke å gå i detalj(sikkert ikke intressangt for noen uansett)...men jeg vil ta av meg 8-10 kg minst..som jeg trenger..for jeg er lubben,uansett hva andre sier det vet jeg bare...og her er jeg ...innlagt med sonde og hele skiten som bare her et helvete...

jeg har tilgang til internett her,men det er lite jeg orker å skrive...men jeg følger med hvordan dere har det!

Huff dette blir jo bare tull og rot..men,men.

Håper dere får det bedre,for dette fortjener ingen!

klemmer til alle som vil ha

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28429-vil-bare-si-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Celina

Så hyggelig å høre fra deg! Selv om det ikke var så hyggelig å høre at du er innlagt igjen...

Håper du ikke må bli der så lenge. Kan godt tenke meg at det ikke er det minste hyggelig! Du fortjener å ha det bra, og det hørtes ikke akkurat ut som du hadde det nå. Men, hold ut, du klarer det!

Tar imot en klem, kan virkelig trenge det idag! Sender deg også en stooor klem!

Kos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28429-vil-bare-si-hei/#findComment-114898
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære forbrenner! Du har angivelig erfaring ved det å bli innlagt. Jeg opplever at du selv ennå ikke er der at du har erkjennt at du har et spiseproblem, men de rundt deg- heldigvis. Det kan ta svært lang tid før du kanskje selv innser at du trenger hjelp, ønsker å lytte til legen og andre som vil hjelpe deg på veien videre. Ønsker deg lykke til på veien videre og håper at du etterhvert innser at også du har lov til å ta i mot hjelp. Spiseforstyrrelser tar tid, ofte svært lang tid selv om du får hjelp . Vi vet at samtaleterapi nytter, derfor har jeg tro på at også du en dag skal komme dithen at du får innsikt i deg selv og ser at det også er et liv uten spiseforstyrrelsen, lykke til på denne veien!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28429-vil-bare-si-hei/#findComment-115071
Del på andre sider

Kjære forbrenner! Du har angivelig erfaring ved det å bli innlagt. Jeg opplever at du selv ennå ikke er der at du har erkjennt at du har et spiseproblem, men de rundt deg- heldigvis. Det kan ta svært lang tid før du kanskje selv innser at du trenger hjelp, ønsker å lytte til legen og andre som vil hjelpe deg på veien videre. Ønsker deg lykke til på veien videre og håper at du etterhvert innser at også du har lov til å ta i mot hjelp. Spiseforstyrrelser tar tid, ofte svært lang tid selv om du får hjelp . Vi vet at samtaleterapi nytter, derfor har jeg tro på at også du en dag skal komme dithen at du får innsikt i deg selv og ser at det også er et liv uten spiseforstyrrelsen, lykke til på denne veien!

vet jeg har anorexi,innrømte det (nektet først,skjønte det ikke)når jeg ble innlagt første gangen jeg ble innlagt for snart 2 og et ALVT ÅR SIDEN,men JEG ER IKKE TYNN!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28429-vil-bare-si-hei/#findComment-115084
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...