Gå til innhold

Finnes det en vei ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Karianne 22

Jeg har kommet opp i en litt vanskelig situasjon...

Tidlig i sommer møtte jeg en person som har en ganske høy maktposisjon. Han er 20 år eldre enn meg, og vi utviklet et rent seksuelt forhold. Jeg syntes det var veldig spennende i starten, fikk på en måte et slags kick av hele greia.

Vi har møttes og hatt sex mye i løpet av sommeren, men ikke så mye nå i det siste fordi han har jobbet mye og sånt. Nå har jeg derimot møtt en annen fyr, som det er mulig jeg begynner å få litt følelser for, og som jeg har det veldig fint med.

Men så en dag møtte jeg han første fyren igjen (jeg støter på ham fra tid til annen enten jeg vil eller ikke), og jeg klarte ikke si nei til ham selvom jeg egentlig ikke ville ha sex med ham... Det var ikke en bra følelse.

Nå er jeg redd for hvordan dette kommer til å utvikle seg, jeg klarer liksom ikke si nei til ham, fordi han er den han er.

Noen som har vært i samme situasjon eller har noen gode tips...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284299-finnes-det-en-vei-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG tror det greieste er om du samler litt mot og sier det rett ut. Finn en anledning der det ikke faller naturlig for ham/dere å ha sex, og si at du har møtt en du har fått følelser for og vil satse på noe mer med, så dere kan ikke fortsette å møtes for sex mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284299-finnes-det-en-vei-ut/#findComment-2283531
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Du må bare fortelle han det synes jeg. Hvis dere bare har et seksuelt forhold, burde det heller ikke være noen big deal å si nei til han. Send han en SMS eller fortell han når du møter han at du f.eks er i ferd med å få deg kjæreste og derfor må avslutte den kontakten som har vært?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284299-finnes-det-en-vei-ut/#findComment-2283606
Del på andre sider

Gjest Karianne 22

JEG tror det greieste er om du samler litt mot og sier det rett ut. Finn en anledning der det ikke faller naturlig for ham/dere å ha sex, og si at du har møtt en du har fått følelser for og vil satse på noe mer med, så dere kan ikke fortsette å møtes for sex mer.

Problemet er bare det at jeg tror han kommer til å bli så sur, og jeg vet ikke om jeg takler det så bra.. Han er som sagt i en maktposisjon ovenfor meg, og han kan finne på å gjøre ting vanskelig for meg i hverdagen. Æsj, jeg vet jo egentlig at jeg må si det til ham, man kan jo ikke drive å ha sex med noen bare fordi man føler at man må.. Jeg er bare redd for at jeg ikke er sterk nok til å stå opp imot ham..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284299-finnes-det-en-vei-ut/#findComment-2283822
Del på andre sider

Problemet er bare det at jeg tror han kommer til å bli så sur, og jeg vet ikke om jeg takler det så bra.. Han er som sagt i en maktposisjon ovenfor meg, og han kan finne på å gjøre ting vanskelig for meg i hverdagen. Æsj, jeg vet jo egentlig at jeg må si det til ham, man kan jo ikke drive å ha sex med noen bare fordi man føler at man må.. Jeg er bare redd for at jeg ikke er sterk nok til å stå opp imot ham..

Dette høres litt ut som klisjeen "Den middelaldrende sjefen i midtlivskrise, søker bekreftelse på at han fortsatt er attraktiv, og utnytter derfor sin posisjon til å legge an på den unge, pene sekretæren som på sin side lar seg smigre av hans stilling og ikke tør si nei av frykt for å miste jobben" ??

Er jeg inne på noe her, eller??

Men uansett omstendigheter. Så synes jeg du skal være tøff nok til å si

ifra hvis du ikke ønsker å fortsette dette forholdet!

Han er jo en voksen mann. Og ærlig talt tror jeg ikke han ser på forholdet

deres som noen annet enn lett tilgjengelig sex, og en selvbekreftelse på at han har klart å erobre en ung ( og usikker) jente.

Hvis han skulle bli "sur" pga av at du ikke vil mere, så har du i det minste vist at du har grenser og egne meninger.

Hvis du derimot fortsetter forholdet på hans premisser, så oppnår

du ikke annet enn å miste selvrespekt, og antagelig hans respekt også når han forstår at han fortsatt kan få det som han vil bare han presser deg litt.

Hvis han er en noenlunde sympatisk og fornuftig mann, vil han nok forstå deg,

og avslutte forholdet med verdigheten i behold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284299-finnes-det-en-vei-ut/#findComment-2283858
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...