Gå til innhold

For vått under sex

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet jente 2

Jeg har hatt fast sex med den samme gutten i over et halvt år og det har vært helt topp. Men 3 ganger i det siste har det skjedd at etter noen få minutter har det plutselig blitt kjempe vått. Det er ikke i forbindelse med orgasme fra noens side og begge tror det er den andre parten siden vi ikke kjenner noe selv. Det er en mye tynnere væske enn både sæd og jentenes "naturlige glidemiddel" og kan kjennes ut som vann nesten. Når dette skjer mister jeg helt lysten til å fortsette, men sist gang prøvde vi videre og det skjedde ikke igjen. Jeg skjønner ikke hva det kan være og vil ikke ha det slik videre. Det har aldri skjedd noen gang før og jeg har hatt mye sex med de jeg har vært sammen med. Det eneste nye som har skjedd i det siste er at jeg har begynt på zeracette pp og har ikke lenger mensen. Han har heller ikke opplevd dette før. Håper virkelig noen kan gi meg et svar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284305-for-v%C3%A5tt-under-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Slik du beskriver væsken som kommer, ligner den mest på væsken som kommer ved kraftig g-punkt-stimulering (tynn, blank og nesten helt luktfri). For mange skjer det uten orgasme. De som har forsket på g-punktorgasmen, hevder nettopp at væsken vanligvis kommer utenom orgasmeøyeblikket. Kan det være tilfellet her også? Væsken strømmer i tilfelle ikke fra skjeden, men fra urinrøret. Den kommer fra Skenes kjertler, som ligger mellom skjeden og urinrøret og er rester som kan ligne på mannens prostata. Væsken som kommer ved g-punktstimulering har også lignende konsistens som menns prostatavæske. Prøv å finne ut hva slags samleiestillinger som gjør at væsken kommer. Er det når hans penis treffer hardt mot den fremre skjedeveggen mot klitoris? I tilfelle kanskje du har mye uforløst nytelse i form av g-punktorgasmer. Det er mulig dere klarer å utløse slike om dere stimulerer dette punktet mer intenst, kanskje også med fingre eller en g-punktvibrator.

leine1365381116

Slik du beskriver væsken som kommer, ligner den mest på væsken som kommer ved kraftig g-punkt-stimulering (tynn, blank og nesten helt luktfri). For mange skjer det uten orgasme. De som har forsket på g-punktorgasmen, hevder nettopp at væsken vanligvis kommer utenom orgasmeøyeblikket. Kan det være tilfellet her også? Væsken strømmer i tilfelle ikke fra skjeden, men fra urinrøret. Den kommer fra Skenes kjertler, som ligger mellom skjeden og urinrøret og er rester som kan ligne på mannens prostata. Væsken som kommer ved g-punktstimulering har også lignende konsistens som menns prostatavæske. Prøv å finne ut hva slags samleiestillinger som gjør at væsken kommer. Er det når hans penis treffer hardt mot den fremre skjedeveggen mot klitoris? I tilfelle kanskje du har mye uforløst nytelse i form av g-punktorgasmer. Det er mulig dere klarer å utløse slike om dere stimulerer dette punktet mer intenst, kanskje også med fingre eller en g-punktvibrator.

Det høres ut som det kan være det, for det er når jeg rir at det skjer. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor det aldri har skjedd før, for det er jo med samme partner og vi har hatt denne stillingen mange ganger før?Vil ikke at det skal være sånn og håper det er noe som går over igjen da? Så det har ikke noe med at jeg ikke lenger har mensen pga. PP da? Ble mange spørsmål her, men trenger å finne svaret på dette;)

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...