Gå til innhold

Er det helt uvanlig

Gjest trenger ikke si det nå, vel

Anbefalte innlegg

Gjest trenger ikke si det nå, vel

å være kvinne på 40 år med absolutt 0 sexlyst? Jeg kan bli kåt når vi kommer i gang, men jeg synes sex er temmelig uinteressante greier, og absolutt ikke verdt å ofre nattesøvnen for. Har "gjort alt" i mitt liv - vet ikke hva vi skal finne på for å utvide reportoaret ytterligere, bortsett fra evt. å ta med flere på "leken", men det er helt uaktuelt, naturligvis. Finnes naturligvis ting og stillinger vi ikke har prøvd, men...

Det går litt i bølger, riktignok - lysten pleier å blomstre opp i ferier og sånn. Men "til hverdags" er sex rett og slett ikke noe jeg har spesielt lyst til å prioritere.

Kan ikke se at det har med mannen min å gjøre. Jeg er veldig glad i ham, og han er absolutt ikke kjedelig eller uvillig til å eksperimentere i sengen, som sagt. Jeg føler meg bare helt "død" seksuelt.

Jeg onanerer ikke heller - har ikke behov for det. Har rett og slett minimale kroppslige behov. Jeg har ikke det beste forholdet til kroppen min - mulig det er der det ligger.

Siden det egentlig ikke er noe problem for meg, er jeg ikke så villig til å oppsøke hjelp for det heller. Men skjønner at det kan bli et problem for mannen min at han alltid må ta initiativet, og jeg helst legger meg senere enn ham for å "slippe". Vi har sex 6-8 ganger i måneden, så mulig han ikke merker så mye til det.

Men jeg er jo litt redd for at sex etterhvert skal by meg så i mot at jeg ikke orker å "stille opp" - det ville jo ikke være lett for ham.

Huff - jeg er jo oppgitt over manglende lyst og energi til sex, men vanskelig å opparbeide lyst når jeg virkelig villeforetrekke det meste annet enn det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284377-er-det-helt-uvanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste på din alder er nok adskillig kåtere enn hva du er, så sånn sett er nok dette litt uvanlig. Nå vet ikke jeg om du aldri har vært spesielt kåt av deg, eller om dette er noe som har kommet i det siste.

Det er kanskje ikke så mye å gjøre med så lenge du er så aseksuell som du er, men som jeg har sagt før her inne, sex er noe som må trenes på og holdes vedlike, hvis ikke dør det og legges i dvale. Skal man holde kåtheten oppe så må det fantaseres og brukes.

Jeg tror at mannen din merker at du ikke er så kåt som før, når du har sex, men ikke har så veldig glede av det så må jo det merkes, hvis ikke så er han vant med dårlig sex fra før.

Jeg synes det er dritkjedelig å ha sex med noen som jeg merker ikke har lyst på sex, da holder jeg meg heller unna.

Dette må være svært kjipt for mannen din også, ikke greit for han heller dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284377-er-det-helt-uvanlig/#findComment-2284156
Del på andre sider

Men hva er sex for deg. Er sex kun et knull, eller er det lek, kjærtegn, mat, musikk, flørting, nytelser. Hva med å utvide begrepet "sex" og leke langt mer enn hva du gjør i dag, - da kan lysten komme automatisk. Erotiske filmer, erotiske tekster, tenk etter hva som pleide å tenne deg og hva du likte partnere gjorde mot/for deg og snakk med ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284377-er-det-helt-uvanlig/#findComment-2284280
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...